Bölüm 2

4.7K 223 738
                                    

Bir kadının evinde oturup ev hanımı olması taraftarı olan ya da erkek işine karışmayıp da ne olursa olsun diyen kişi sayısı oldukça fazla...
Ben buna karşı bir insandım. Öğretmen olmak istesem insanları zaten anlamıyordum bir de anlama kabiliyeti olmayan biri küçük çocuklara nasıl bir şeyler anlatıp öğrensin.
Ya da doktor olsam kendime faydam yok başkalarına nasıl bir faydam olsun. Sağlam gelen hastayı bile hasta ederim. Ben de nasıl yetenekler var değil mi?
Şimdi bu kız kendini övüyor mu? yeriyor mu? Belli değil anlamadım diyeceksiniz. Çok normal bende kendimi anlamıyorum. Ne kadar muhteşemim değil mi?

🦋🦋🦋🦋

Asla diğer kızlar gibi olmadığımı biliyordum. Yetimhanede büyümüş,hayatın zorluklarını küçük yaşlardan itibaren sırtında taşıyan bir kız nasıl olabilirse ben de öyleydim.

Dövüşlere ve silahlara aşırı ilgim olduğu için bu mesleği seçmiştim. Hiç bir kızın yapacağı bir iş değildi.

Yakın arkadaşlarımla birlikte güzel bir koruma şirketinde muhteşem ötesi bir ekibim vardı. Birbirimize gözü kapalı güvenirdik ve birbirimize çok bağlıydık.
Etrafımızdaki herkesin bize özenmesi ya da kıskanması da ayrı bir ironiydi.
Doğru çok iyiydik ve farklı alanlarda en iyi eğitimleri almıştık.
Ekibimle sayısız işlerde boy boy başarılar göstererek kendimizi yüksek bir konumda bulmuştuk.

(Kendimi ve ekibimi övmüyorum millet neyse onu diyorum.😂😊👍)
Ekibimizin kendine ait özel bir odası vardı. Odada son görevimizin dosyasını kapatmak üzereydik ve bir eksik olup olmadığına bakıyorduk.
- Tamam arkadaşlar bu görev de bitti. Dosya kapansın.
Hepsi onaylar şeklinde mırıltılar çıkarmaya başladı. O sırada odanın kapısı tıklatıldı. Gelen Onur Beyin sekreteriydi.
-Derin Hanım şef sizi çağırıyor.
Kafamı sallayıp dışarı çıktım. Şef Çok önemli olmadıkça asla beni çağırmazdı. Şefin odasına doğru gittim ve kapıyı tıklattım. Tok bir sesin "GELL" dediğini duyunca hemen içeri girdim.
-Beni çağırtmışsınız efendim.
-Gel Derin. Seninle bir konu hakkında konuşmak istiyorum.
Başımı sallayıp dinlemeye koyuldum.
-Bize çok tehlikeli bir verildi. Aslında bunun karşılığını fazlasıyla alıcaz ama bu görevi sana ve ekibine vermek istiyorum. En iyileri sizsiniz. Eğer isterseniz yanınıza bir kaç kişi daha alabilirsiniz.
Şef böyle konuştuğuna göre gerçekten tehlikeli bir görevdi. Benim ekibimin yeterli olacağını düşünerek.
-Ekibim yeterli olacaktır diye düşünüyorum.
- Tamam Derin. İşte dosya. Çok dikkatli olun. Size güveniyorum. Hesaplarınıza başlangıç olarak ellibin yatıcak bugün içerisinde.
Ohaaa!!Paraya bak. Tehlikeli olmasaydı bu parayı rüyamda zor görürdüm.
-Peki efendim. İzninizle diyerek hemen çıktım. Dosyayı ekibimle birlikte incelemek istiyordum. Hızla özel odaya giderken bana verilen selâmlara başımı hafifçe sallayarak karşılık veriyordum. Ekibim dışında kimseyle konuşmazdım. Mesafeye her zaman önem veren bir insandım. Odaya girip dosyayı masaya bıraktım. Ekip masada toplandı. Dosyayı açıp en detayına kadar incelemeye başladık. 'Ovvv mafya mı? Gerçekten işimiz baya zor olucaktı.'

EİEN PROTECTION (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin