Bölüm 19

1.1K 79 24
                                    

Ateş bana mesaj attı ama nedense gitmek istemedim. Ciddi anlamda şu anlamda böyle dengesiz bir insanla gerçekten uğraşmak istemiyorum. Cenke yazdım.

+Yakışıklım, bugün dengesiz herifle hiç uğraşmak istemiyorum. Bugünlük de olsa yerimi alır mısın?

Hâlâ klozetin üstünde oturuyordum. Sürekli çat pat açılan kapının ve şirkette çalışan bu badanalı yarı çıplak kızların bitmek bilmeyen dır dırları önce kulaklarımı şimdi de beynimi sikti. Ne kadar terbiyeli,nazik bir insanım demi?!!
Bir süre sonra Cenkten mesaj geldi.

Gönderen: Yakışıklım

Tamam güzelim bende o . Sen nerdesin?

Ne desem ki klozetin üzerinde oturmuşum kara kara bu dengesiz adamla nasıl uğraşacağımı düşünüyorum hatta fake hesaptan işletiyorum dersem ağzıma eder valla.

+Hiç öyle takılıyorum boş boş. Sen o dengesizin yanına gidince ben de yerine geçerim.

Gönderen:Yakışıklım

Tamam güzelim.

Bende nasıl bir insansam iki saattir klozette oturmuş fake hesaptan Ateşin mesaj atmasını bekliyordum. Başka bir yerde oturup bekleyebilirim değil mi? Tuvalette dura dura beynimde hasar oluşmuş ya! Bende toparlanıp çıkacakken cırtlak bir ses duydum.

-Kızlarrr dışarııı !!

Bu yapay Burcunun sesiydi. Allah Allah ya babanın tapulu malı sanki!!
Kızlar tek tek çıkarken bir kıza soru sorduğunu duydum.

-İçerde başka kimse kaldı mı?

Kız titrek sesle cevap verdi. Yok artık Burcu gibi birinden de korkan varmış. Tabi ben o estetik şiş yüzü gece odamda görsem kriz geçiririm.

-Hayır Burcu Hanım. Bizim kızlarla geldik zaten. Kimse yok.
-Tamam sende çık!!
Burcunun kapıyı kapattığını duydum.

Bir süre sonra telefonda konuştuğu kişiyle şok oldum.

-Kerem Bey!

🦋🦋🦋🦋

Ne ne ne!!!!!
Ateşin düşmani Kerem Yalçın mı?
Telefondan ses kaydı bölümünü açtım ve telefonu kapıya yaklaştırdım. Ne olur ne olmaz!

EİEN PROTECTION (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin