Bölüm 9

2.4K 133 12
                                    

Ertesi gün:

Sabah telefonumun rezil ,iğrenç alarm sesiyle erkenden uyandım. Bugün yavşak Yiğit Beye eşlik edecektim. Lânet olsun ya hatırlayınca saniyesinde modum düştü. Bugün kolay kolay geçicek gibi durmuyordu.
Bu arada dün gece ne mi oldu? Hahahahaha 😂😂😂😂bak hatırlayınca tekrar  gülmem geldi ama gecenin sonu iyi bitmediği için gülmem hemen son buldu.😒😒

🦋🦋🦋🦋

Arabadayken Ateş Beye en son söylediğim laftan bir süre sonra eve vardık. Cenk Uğura yardım ederek birlikte Uğurun odasına gittiler. Yiğit Bey salonda daha önce görmediğim bir kızla fingirdeşiyordu ve biz resmen onları değişik bir pozisyonda yakalamıştık. Nasıl anlatacağımı bilmiyorum cidden çok değişik ve komikti. Ben onları görür görmez az önce de yaşadığım adrenalin etkisiyle de kahkaha atmaya başlamıştım. Ateş Bey onlara öyle bir bakıyordu ki altlarına işemek üzere olduklarını hissettim valla. Yiğit kızı ortada bırakıp can güvenliği adına ışık hızıyla odasına kaçtı. Kız ise bir süre öylece kaldı. Ateş Bey kızın yerdeki elbiselerini kızın kucağına sokuşturarak yaka paça dışarı attı. Yuhhh ya kızın giyinmesine bile izin vermedi. Böyle bir kediyi ensesinden tutup atar gibi attı valla. Ben ise hala gülüyordum. Ateş Bey karşımda durmasına rağmen hala gülmeye devam ediyordum. O kadar değişik bakıyordu ki kızgın desem değil, mutlu desem hiç değil ,üzgün desem alakası yok o kadar tuhaf bir yüz ifadesi vardı. Bunu görünce gülmem daha da şiddetlendi. Öyle böyle değil!!! En sonunda Ateş Bey de gülmeye başladı. Bir süre karşılıklı güldük. Bizi dışardan izleyen deli zannederdi kesinlikle.
Sonra sakinleşip birbirimize baktık. Ateş Beyin beni ortaklarının önünde rezil ettiği anı hatırlayınca sinirim yeniden gün yüzüne çıktı. Kızgın ve kırgın karışımı bir ifadeyle Ateş Beye baktım. Böyle ani değişen ruh hallerim her zaman karşımdaki kişiyi şaşırtırdı. Ateş Bey de bundan nasibini aldı.
- Ne oldu Derin?
-Yok bir şey efendim. Ben odanızı kontrol edeyim. Sonra odama geçicem. Bu saatte gideceğiniz başka bir yer yoktur diye düşünüyorum.
-Haklısın. Sana bir kaç tane can borcum oldu. Ne desem inan bilmiyorum Derin. Özellikle de bir kadına can borcum olması kendimi oldukça tuhaf hissetiriyor.
Ateş Beye cevap vermedim. Elimi önemli değil dercesine salladım. Bir an önce odama geçip yalnız kalmak istiyordum.
Merdivenlerden yukarı çıkıp Ateş Beyin odasını kontrol ettim. Yatağın altına ,dolabın içine,banyosunu hatta balkonu bile kontrol ettim. Hiç bir şey yoktu. Ben kapıdan çıkar çıkmaz Ateş Beyle karşılaştım. Nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde kapıyı kapattı ve kendimi kapıyla Ateş Beyin arasında buldum. Bu ani hareket karşısında hızlanan kalbimi sakinleştirmeye çalıştım. Daha bir kaç dakika önce yalnız kalmak istiyordum ben ya. Niye istediğim hiç bir şey gerçekleşmiyor. 🙄 resmen 7/24 sınanıyorum. Bana da yazık günah ya.

EİEN PROTECTION (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin