Bölüm 31

1.1K 79 29
                                    

Bunalıma girdim kahvaltı yapacak iştahım yok demeyi isterdim ama tabiki de yedim. Fincanın parçalarını güzelce toplayıp kendime yeniden mis gibi sütlü kahve yaptım. Isınan tost makinesinden iki tane sıcacık tostumla da kahveme eşlik ettim.
Kahvaltımı yaptıktan sonra Hamzayı aradım. Bir süre sonra açtı.

- Derin?

- Evet ben. Başka kim olabilir?😂

-Aradığına şaşırdım da ondan.

-Daha çok şaşırmaya devam ediceksin. Minik nasıl merak ettim.

-Çok iyi son tedaviye de başladık. Gerçekten sana ne kadar teşekkür etsem de az.

-Saçmalama bırak teşekkürü. Kim olsa aynısını yapardı.

Hiç kimsenin yapmayacağını ikimizde biliyorduk ama böyle söylemeyi uygun görmüştüm. Biraz rahat olması açısından.

- Derin duyduğuma göre ayrılmışsın görevden anında duyuldu.

-Doğru. Uzun hikaye. Bugün müsaitsen bir kahve içelim mi?

-Eğer bana her şeyi anlatacaksan olur.

-Offff tamam tamam. Kaç gibi müsait olursun?

- Bir saat sonra. Şirketten fazla uzaklaşamam. Sakıncası yoksa şirketin karşısındaki kafede görüşelim.

Aslında hiç istemiyordum ama Hamzayı da zor durumda bırakmak istemiyordum.

- Tamam sorun değil. Bir saat sonra görüşürüz o zaman.

- Tamam.

Telefonu kapattıktan sonra canım istemsizce çikolata çekti. Dolabı açmamla hüsrana uğradım. Dolap neredeyse bomboştu. Markete gitsem iyi olucaktı.
Kartımda hala para vardı. Cüzdanını alıp dışarı çıktım. Apartmandan çıkarken gördüğüm manzarayla ağzım açık kaldı. Şu anda apartmanın önünde şahane altın renginde bir BMW duruyordu. Üstündeki zarfı görünce hemen gidip zarfı açtım.

"Hakettin. Artık bir bağlantımız kalmadı. Güle güle kullan
S.T."

V

ayyy çakal! Neyse şimdilik sana bir şey yapmıycam. Bu cillop arabanın hatrına ama şimdilik. Zarfın içindeki anahtarı çıkardım. Anahtar bile havalıydı bee!

EİEN PROTECTION (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin