Gözlerim bal rengi gözlere dalmışken belimdeki kolların gevşemesiyle kendime geldim. Bal gözlü o kadar sıkmıştı ki belimi bıraktığı anda sızlamaya başlamıştı.
Zaten sinirliydim bal gözlünün kullandığı cümle daha da sinirlerimi bozmuştu.
-Önüne bak bücür.
Diyerek daha yeni fark ettiğim adamlarıyla birlikte ilerlediler. Ben de arkasından aval aval baktım. O anda aklıma bir şey geldi. Bunlar Ateşin odasına doğru gidiyorsa ya bir şey olursa. Onlar asansörü beklerken bende hızla yanlarına gittim. Bal gözlü bana baktı ve beni süzdü. Bacağımdaki silahı görünce yüzünde bir an şaşkınlık ifadesi oluştu ama hemen sert yüz ifadesini takındı. Asansör daha gelmeyecek gibiydi. Ben de bacağımdaki silahı çıkarıp elimde aldım. Hepsinin bana baktığını görebiliyordum. Geri adım atıp arkama bakmadan son hızla merdivenlerden çıkmaya başladım.
Ulan Ateş odanın en üst katta olması şart mıydı? Seni korumak için yaptıklarıma bak şu anda alnımdan terler akıyordu. En sonunda Ateşin odasının bulunduğu kata geldim. Hızla alnımdaki teri silip Ateşin odasına doğru hızlı adımlarla yürüdüm. Elimde silahı gören şirket çalışanları köşelere çekiliyordu. Hahn! Korkaklar.
Ateşin odasının kapısında iki yabancı adam vardı. Bunlar bal gözlünün yanındaki adamlardı. Beni görünce önümü kestiler.
-İçeri giremezsiniz.
Sinirden kahkaha attım. Adamlar deliymişim gibi bakıyordu. Elimdeki silahı onlara doğrulttum.
-Çekilin yoksa beyninizi dağıtırım. Adamlar geri çekilince kapıyı açtım. Bal gözlü ve Ateşi kahkaha atarken gördüm. İki adam daha odada bal gözlünün yanında duruyordu. Ateş ve bal gözlü bana dönünce elimdeki silahı takrar bacağımdaki kılıfa koydum. O anda biri arkadan sertçe omzuma dokununca istemsizce bileğinden tutup ters çevirip kendime çektim ve dirseğimi yüzüne geçirdim. Dengesini kaybedip duvarla bir oldu. Kapıdaki korumalardan biriydi. Odadaki iki adam bana doğru bir adım atınca bal gözlü elini kaldırıp onları durdurdu. Ben ise adamlara sert bir bakış atıp Ateşin yanına gittim. Ateş ayağa kalktı ve elleriyle yüzümü tuttu. Ne kadar geri çekmeye çalışsam da tedirgince bakıyordu.
- Derin rengin gitmiş bir sorun mu var?
Bal gözlüye baktım. Değişik bir şekilde bize bakıyordu. Ateşin ellerini sertçe yüzümden çektim. Bama ufak bir temasına bile katlanamıyordum. Derin bir nefes aldım ve bal gözlüyü işaret ettim.
- Bu bal g... şey yani bu adam bu kadar adamla şirkete gelince düşmanlarından biri olduğunu sandım. Seni korumak için merdivenlerden koşarak geldim çünkü onlar asansöre binicekti.
Bal gözlüye tekrar baktığımda hafifçe gülümsüyordu. Ateş ise bal gözlünün yanına gitti ve elini omzuna koydu.
-Arel mi? Benim en yakın arkadaşım. Korumaları olmadan bahçeye bile çıkmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EİEN PROTECTION (DÜZENLENİYOR)
ActionAnlamı Derin Koruma(Kadın Koruma)Sadece kitap ismi ingilizcedir. İlk kurgum umarım beğenirsiniz.