Eve gelmiştik. Odaya gitmiş üstümü değiştirmiştim. Ateşin ceketini daha sonra vermek için yatağımın üstüne koydum. Şimdilik daha önemli bir işim vardı.
Tabi bende şans var mı? Tabiki de yok. Derinde şans ne arasın?!!
Ateş beni çalışma odasına çağırdı. Güya Cenke bakıcaktım ya.
Ateşin kapısını çaldım ve içeri girdim. Ayyy ne göreyim!! Görmez olaydım. Maşallah analar neler doğuruyor yavrum bee!!!
O sırt kasları ne ya!! Tam yemelik.
Yine saçmaladım neyse.
Ateşin tişörtünü giyerken gördüm. Adam bana gir demeden dalarsam olacağı budur.
-Ağzını kapa Derin ağzını kapa.
-Ağzım zaten kapalı Ateş. Saçmalama.
-Tabi tabi. Ağzının kenarından akan salyaları görmedim zaten.
İstemsizce elim ağzıma girdi. Ağzım açıkmış doğru söylüyor da salya falan yoktu. Bir de olsa yerin dibine girerdim ya. Ateşin ağzına laf vereceğime kendimi pencereden atsam daha iyi.
-Abartma Ateş. Konuşacaklarımız var dedin ondan geldim. Bir an önce konuşalım da acil işlerim var.
-Benden daha acil ne işin olabilir ki Derin? Diyerek yaklaştı. İstemsizce bir adım geriledim.
-Seni ilgilendireceğini sanmıyorum.
Ateş öyle bir bakış attı ki tırsmadım değil yani.-Seninle ilgili olan her şey beni ilgilendirir. İster kabul et ister kabul etme.
Yine dengesizliğini konuşturdu. Ayy kimse tutmasın beni valla.
-Pardon daha sabah benimle patron-çalışan ilişkisi dışında bir şey istemediğini söylemedin mi? Artık arkadaşım olmadığına göre gerçekler bu. Benimle ilgili hiç bir şey seni bağlamaz. Anladın mı?
Ateş elleriyle saçlarını dağıttı ve gözlerini kapattı. Şu anda aşırı derecede kuğul ve seksi duruyordu. Kaslarını göstermek zorunda mıydı ya? Tövbe tövbe!
Tekrar üstüme doğru yavaşça yürümeye başladı. Attığı her adımda istemsizce geri adım atıyordum. Çünkü beni öldürecekmiş gibi bakıyordu daha bir saat önce ölümden döndüm ben ya. El insaf.!
Sırtım kapıya değdiği anda dibimde bitti. Elim kapının koluna gidince hızla kapı deliğindeki anahtarla kapıyı kilitledi ve anahtarı cebine koydu.
Bacaklarım ayakta durmak için bütün gayretini ortaya koyarken ben sadece onu izliyordum. Sağ elini başımın üstüne koydu ve hafifçe eğildi. Ya biraz geri git be adam benim sevgilim var sevgilim biraz mesafeli ol.
-Sana attığım mesajları hatırlıyor musun Derin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EİEN PROTECTION (DÜZENLENİYOR)
ActionAnlamı Derin Koruma(Kadın Koruma)Sadece kitap ismi ingilizcedir. İlk kurgum umarım beğenirsiniz.