Sesler duyuyordum. Duymama rağmen hiç bir şey anlamıyordum. Uğultu gibi geliyordu. Sanki onlarca kişi bir arada konuşuyormuş gibi geliyordu bana. Gözlerimi açtığımda öyle bir şeyin olmadığını gördüm.
Yabancı bir yerde yabancı bir yatakta yatıyordum. Arel ve yanında tanımadığım orta yaşta biri harıl harıl konuşuyordu. Dilim damağım o kadar kurumuştu ki sesimi bile çıkarmakta zorlanıyordum.
-S.. su
Arel ve yanındaki adam dönüp bana baktılar. Arel hızla yandaki çekmecenin üstündeki sürahiden su doldurdu. Başımı kaldırıp nazikçe içirdi. Suyu içtikten sonra kendimi daha iyi hissetmiştim. Arele baktım.
-Nerdeyim ben?
-Odamdasın. Kendini nasıl hissediyorsun?
Derin bir nefes aldım.
-Yorgunum.
Bir dakika ne? Arelin odasında mıydım? Yanındaki adam konuşmaya başladı.
- Derin Hanım. Beyninizde hafif bir sarsıntı geçirmişsiniz üstüne de yaşadığınız olayın şokunu yaşayınca bayılmışsınız. Şu an tehlikeli bir durum yok. Baş ağrınız olursa bu ağrı kesiciyi bırakıyorum.
- Tamam teşekkür ederim diye mırıldandım.
Doktor gidince Arel bana döndü.
-Ateş bundan sonra sana dokunmayı bırak yaklaşamaz bile.
Sanırım beni Ateşin elinden Arel kurtarmıştı. Yine merak ettiğim şeyler vardı.
- Nasıl bildin?
Evet Ateşin benim evimde olduğunu nasıl biliyordu? Onu da geçtim. İçeri girmeyi nasıl başarmıştı?Arel ayakta dikilmeye devam edip gözlerime baktı.
- Sen aramalarıma ve mesajlarıma cevap vermeyince sinirledim. Zaten peşine taktığım adamlarım da Ateşi oturduğun apartmanın önünde görünce hemen bana haber verdiler.
Bundan sonra odamdan adımını dahi atmayacaksın.
Bak ya bütün her şey bitti. Sıra esirliğe mi geldi? Daha yeni kendime gelmişim. Büyük bir şoku atlatmışım. Kalkıp bana ne diyor? Ruh hastası pislik! Yataktan kalkıp kollarımı birleştirerek Arelin karşısında durdum. Allah bir boy vermiş sormayın. Kafamı kaldırıp konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EİEN PROTECTION (DÜZENLENİYOR)
ActionAnlamı Derin Koruma(Kadın Koruma)Sadece kitap ismi ingilizcedir. İlk kurgum umarım beğenirsiniz.