1 Zawgyi

4.1K 131 2
                                    

"ေမတင္ေရ သြားရေအာင္ေလ
ေနာက္က်ေတာ့မယ္"
"လာၿပီ နန္းေရ"
"ကေလးေတြ အေဖ မပါဘူးဆိုေတာ့ တို႔ႏွစ္ေယာက္ထဲ လြတ္လြတ္လပ္လပ္နဲ႔ စားခ်င္တာ စားၿပီးမွျပန္ ရေအာင္ေလ ေမတင္ရဲ႕"

"အိမ္မွာဆို စားခ်င္တာ မစားရဘူး သူ႕အေဖက အရမ္းစိုးရိမ္တာ ဗိုက္ထဲက ကေလး တစ္ခုခု ျဖစ္သြားမွာသိပ္ေၾကာက္တာ"

"ငါလည္းတူတူပါဘဲနန္းရယ္ သက္သက္မဲ့ သဲသဲလႈပ္ေနတာ"

ထိုအခ်ိန္တြင္ သူနာျပဳဆရာမေလးထံမွ "ေဒၚေမတင္ ႐ွိပါသလား ဝင္လို႔ရပါၿပီ႐ွင္"

"လာေမတင္ သြားရေအာင္ ငါတို႔အလွည့္ေရာက္ၿပီ "

"ကေလးႏွစ္ေယာက္လုံးက က်န္းက်န္းမာမာနဲ႔ ႐ွိေနပါတယ္ ေမြးရက္ကလည္းနီးေနၿပီေနာ္ တစ္လ ေလာက္ဘဲလိုေတာ့တာဆိုေတာ့ အစစအရာရာ ဂ႐ုစိုက္ၾကေနာ္"

"ဂ႐ုစိုက္တာေတာ့ေျပာမေနပါနဲ႔ဆရာမရယ္
ကေလးေတြအေဖက သဲသဲလႈပ္ေနတာ ဒါေတာင္ ဗိုက္ထဲမွာဘဲ႐ွိေသးတယ္ အျပင္ထြက္လာရင္ပိုဆိုးမွာ"

"အဲ့တာဆို ညီမတို႔ျပန္အုန္းမယ္ေနာ္ ခြင့္ျပဳပါအုန္း ဆရာမရယ္ "

"ေမတင္ေရငါတို႔ဘယ္မွာသြားစားမလဲ ငါေတာ့ပူပူစပ္စပ္ေလးစားခ်င္တယ္ဟယ္"

"အဲ့တာဆို မင္းလမ္းမုန္႔တီသြားစားမယ္ေလ"

"သြားမယ္ မင္းလမ္းမုန္႔တီဆိုင္ သာယာေရ မင္းလမ္းကိုေမာင္းေတာ့ အဲ့အေၾကာင္း မင္းဆရာကိုသြားမေျပာနဲ႔ေနာ္"

"မေျပာပါဘူး မနန္းရယ္"

"ေမတင္ ငါကေတာ့ မုန္႔တီသုပ္ရယ္ ကင္းမြန္‌သုပ္ရယ္ နင္ကေကာ"

"ငါက မုန္႔တီရယ္ သေဘၤာသီးေထာင္းရယ္ ေထာပတ္သီးေဖ်ာ္ရည္ရယ္ ရၿပီ ဒါဘဲ"

"နန္းေရ ငါဗိုက္နာလာသလိုဘဲ"

"ငါလည္းနာလာသလိုဘဲ အစပ္ေတြစားလို႔လား မသိဘူး "

"မရေတာ့ဘူး ေသခ်ာတယ္ ကေလးေမြးေတာ့မွာလား မသိဘူး ဟဲ့သာယာ ေမာင္းေတာ့ ေဆး႐ုံကို ျမန္ျမန္ေမာင္းေတာ့"

"ဆရာေရ မနန္းေမြးၿပီလားမသိဘူး ဗိုက္နာေနလို႔တဲ့ အခုေဆး႐ုံေပၚမွာ"
"ေအး ငါလိုက္ခဲ့မယ္ ခဏဘဲေစာင့္"
"ေသာ္တာေရ ငါတို႔မင္းသားေလး
ေတြ ေမြးၿပီတဲ့ ေဆး႐ုံကိုတန္းလာခဲ့ေတာ့ ငါေတာ့သြားႏွင့္ၿပီ"
ဦးရဲရင့္ဖုန္းခ်ၿပီးေနာက္ ကားကိုခပ္ျမန္ျမန္ေလးေမာင္းလိုက္သည္
ဦးရဲရင့္နဲ႔ဦးေသာ္တာ ေဆး႐ုံသို႔ေရာက္လွ်င္ေရာက္ျခင္း ေမြးခန္းသို႔ အလ်င္အျမန္သြားေလသည္

𝐃𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐋𝗼𝐯𝐞 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐑𝗼𝐥𝐞Where stories live. Discover now