13 Zawgyi

1K 68 14
                                    

"morning Dad"

"Morning son"

"သား မာမီေျပာၿပီး Daddy ကို သားသြားခ်င္သြားေလ ဒယ္ဒီကဘာမွကန္႔ကြက္စရာမ႐ွိပါဘူး ဒါေပမဲ့ အခ်ိန္ကိုအက်ိဳး႐ွိေအာင္အသုံးခ်ခဲ့ေပါ့ သားလည္း ဘြဲ႕ယူရမဲ့အခ်ိန္ေရာက္ေနၿပီ အရင္လိုမဆိုးနဲ႔ေတာ့"

"ဟုတ္ကဲ့ Daddy သားဘြဲ႕ရေအာင္လုပ္ခဲ့မွာပါ"

"ဒါနဲ႔မာမီေကာ မေတြ႕မိပါလား"

"သားမာမီက ဘာလည္းမသိဘူး ဝယ္စရာ႐ွိတယ္တဲ့ အဲ့တာအေစာႀကီးထြက္သြားတယ္"

At Thailand

" ေဖႀကီးထေတာ့ သားလာေတာ့မယ္"

"သားျပန္ေရာက္ေနၿပီလား"

"ဟုတ္တယ္ မေန႔ညကျပန္ေရာက္တယ္ ဒီမနက္ မနက္စာစားဖို႔ခ်ိန္းထားတယ္ တစ္ေအာင့္ေနရင္သားေရာက္လာေတာ့မွာ"

"ေအးပါ ထၿပီ နန္းလည္းျပင္ဆင္ေတာ့ေလ ကိုယ္တို႔သားကိုေခၚၿပီး shopping ထြက္ၾကမယ္ေလ"

တင္း‌ေတာင္

"သားကေရာက္လာၿပီနဲ႔တူတယ္ ေဖႀကီး ျမန္ျမန္လုပ္ေတာ့"

"ေအးပါ တံခါးသြားဖြင့္ေပးလိုက္အုန္း"

"သား ေရ မင္းဒယ္ဒီကအခုမွႏိုးတာ ခဏေစာငါ့ရမယ္ထင္တယ္"

"ရတယ္ မာမီနဲ႔ဒယ္ဒီေအးေဆးလုပ္"

"သား ဒီေန႔အားတယ္မွတ္လား"

"ဟုတ္ အားပါတယ္"

"သား ဒယ္ဒီက shopping time တဲ့ အဲ့တာသားပါလိုက္ခဲ့ရမယ္ေနာ္ ၿပီးရင္မာမီတို႔ေလွ်ာက္လည္ၾကမယ္ေလ"

"ဟုတ္ကဲ့ မာမီ"

"မာမီ ဝတ္ရည္ကိုေခၚထားတယ္ေနာ္ မေန႔ကသူနဲ႔အမွတ္မထင္ ‌စားေသာက္ဆိုင္မွာေတြ႕တာ အဲ့တာမာမီလည္းသူ႕ဆီကေနဖုန္းနံပါတ္ေတာင္းလိုက္တယ္ေလ"

"မာမီကလည္း သူ႕ကိုဘာလို႔ေခၚတာလဲ သူ႕အေၾကာင္းလဲဘာမွသိတာလဲမဟုတ္ဘဲနဲ႔ သူ႕အေၾကာင္းကိုသားအသိဆုံး အခုေတာ့ထားလိုက္ေတာ့ ရၿပီမာမီ"

"ဝတ္ရည္ကယဥ္ယဥ္ေက်းေက်းသိမ္သိမ္ေမြ႕ေမြ႕ေလးပါ သားကိုအ‌ေဖာ္ျပဳေပးေနတာဆိုေတာ့ မာမီကေက်းဇူးတင္ေနတာ သားတစ္ေယာက္ထဲဆိုပ်င္းေနမွာေသခ်ာတယ္ ဝတ္ရည္ေလး႐ွိ‌ေတာ့ သားမပ်င္းရေတာ့ဘူးေပါ့"

𝐃𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐋𝗼𝐯𝐞 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐑𝗼𝐥𝐞Where stories live. Discover now