19 uni

1.2K 82 11
                                    

"wee wee ဟန်လေးကိုဘာလုပ်ခိုင်းမလို့လဲ မဟုတ်မှ ဒီမှာတစ်ညလုံးနေခိုင်းမှာလား မနေချင်ဘူးနော် ခြင်ကိုက်တယ် အေးလည်းအေးလာပြီ"

"မင်းကပင်လယ်ကြိုက်တယ်လေ အဲ့တာကြောင့် ယောင်္ကျားကိုတောင်အသိမပေးဘဲလာတာလေ"

"ကြိုက်တာတော့ကြိုက်တာပေါ့ ဒါပေမဲ့အခုအခြေအနေကမဟုတ်ဘူးလေ"

"လာလိုက်ခဲ့တော့"

အခန်းထဲကိုဝင်ဝင်ချင်း wee wee ကထိုင်ခုံမှာထိုင်လိုက်တာကြောင့် ဟန်မင်းမြတ်ကပါ လိုက်ထိုင်ဖို့လုပ်တော့

"မင်းကိုဘယ်သူကထိုင်ခိုင်းလို့လဲ"

"Wee wee ကလည်း ဟန်လေးမကောင်းတာသိပါတယ် ဒါပေမဲ့ ဒီတစ်ခါထဲပါ နောက်မလုပ်တော့ပါဘူး ကတိပေးပါတယ် မယုံဘူးဆိုရင်ကျိန်ပြရမှာလား"

"ကျိန်တယ်ဆိုတာလိမ်တာနဲ့တူတူဘဲ အခုမင်းလုပ်ရမှာငါပြောမယ် ငါပြောတဲ့အတိုင်းမလုပ်ဘူးဆိုရင် မင်းဆိုင်ကိုငါပိတ်ရလိမ့်မယ်"

"ဆိုင်တော့မပိတ်ပါနဲ့ ကြိုက်တာခိုင်းပါအကုန်လုပ်ပေးပါ့မယ်"

"မင်းပြောပြီးပြီနော် အကုန်လုပ်မယ်လို့"

"လုပ်ပါ့မယ်"

"ထိုင်ထအခါတစ်ရာလုပ် တစ်ခါပြီးတိုင်းပါးစပ်က "ယောင်္ကျားကိုလိမ်ပြောခြင်းသည်ကောင်းမွန်တဲ့လုပ်ရပ်မဟုတ်ပါ" လို့ပြောရမယ်"

‌"ဒါသက်သက်မဲ့ ယုတ်မာတာ"

"ဘာပြောလိုက်တာလဲ"

"ဘာပြောလို့လဲ သူ့ဘာသာကြားချင်တာတွေကြားနေတာ"

" မြန်မြန်လုပ်လေ ကြာတယ်နော်"

"လုပ်ပြီ 1 ယောင်္ကျားကိုလိမ်ပြောခြင်းသည် ကောင်းမွန်တဲ့လုပ်ရပ်မဟုတ်ပါ"

"2 ယောင်္ကျားကိုလိမ်ပြောခြင်းသည်ကောင်းမွန်တဲ့လုပ်ရပ်မဟုတ်ပါ"

"3 .............18............................26........................58...............68................70..................80"

"မရတော့ဘူးညောင်းနေပြီ"

"ညောင်းလည်းလုပါ ပြီးရင်နောက်ထပ်တစ်ရာထပ်လုပ်ရအုန်းမှာ မြန်မြန်လုပ်"

𝐃𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐋𝗼𝐯𝐞 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐑𝗼𝐥𝐞Where stories live. Discover now