*Isabelle*
Probudila jsem se a ležela jsem v posteli. Měla jsem na sobě to v čem jsem včera šla spát. Byl to sen ? Muž s očima které jsou černé jako noc, muž který je tak strašně podobný Harrymu, ale není to on.. To všechno byl sen. Otočila jsem se na druhou stranu a usmála se když jsem vedle sebe viděla spícího Harryho. Dala jsem si ruku pod hlavu a dívala se na něj.
,,Sleduješ mě?" Místnosti se ozval jeho chraplavý hlas. Pootevřel jedno oko a usmál se.
,,Možná, je to trestné?" Obličej jsem zkřívila do smutné grimasy a zamrkala.
,,Ne, od tebe mi to nevadí. Mám rád když se na mě díváš. Taky se rád dívám jak spíš." Přitulil se natěsno ke mě a políbil mě na čelo.
,,Rána s tebou budou moje nejoblíbenější." Nadzvedla jsem se, ruce mu položila na hruď a usmála se.
,,Pročpak?" Svoje ruce položil na má záda a hladil mě.
,,Miluju tvůj ranní chraplavý hlas." Zakřenila jsem se a dala mu pusu na rty.
,,Uhm." Odtáhl se ode mě a podíval se mi do očí. ,,Jestli každé ráno s tebou znamená jeden sladký polibek tak s tebou budu usínat a probouzet se častěji." Oblízl si rty a znova mě políbil. Zasmála jsem se a odtáhla se.
,,Musím se jít osprchovat." Sedla jsem si na něj obkročmo a sklonila se k jeho tváři. Jeho ruce chytli moje boky a stiskli je.
,,Věř nebo ne, ale už ses sprchovala. Máš ještě mokré vlasy." Jeden pramen mých vlasů si natočil na prst a usmál se.
,,Ale.. co?" Vykoktala jsem. Absolutně jsem ho nechápala.
,,Ráno jsem tě probudil, že musím jít pryč. Když jsem přišel ležela jsi na posteli eh.. nahá. Popadl jsem to první co jsem našel a oblékl tě. Neboj se, nekoukal jsem, moc.. Potom jsem si k tobě lehl. Spala si asi ještě deset minut a pak už víš." Nevím jestli mám křičet nebo sr červenat..
,,Harry já, ehm." Seslezla jsem z něj a lehla si na záda. Obličej jsem si schovala do dlaní a usmála se. Pohyb vedle mě naznačil, že se Harry pohnul. Za chvíli jsem pocítila dotek na mých rukou. Tím, že má Harry větší sílu než já mu nedělalo problém mi ruce z obličeje dát pryč. A to taky udělal. Chytl moje ruce do těch svých a dal je pryč z mého obličeje.
,,Isabelle" Zašeptal mi do tváře. Pootevřela jsem jedno oko a usmála se. ,,Jsi roztomilá" Lehce mě políbil na rty.
,,A ty máš dokonalé oči, Harry." Prsty jsem mu přešla po tváři. Oba dva jsme byly ticho. Jen jsme se na sebe mlčky dívali a usmívali se.
,,Chtěl bych.." Zašeptal. Pokrčila jsem obočí a nahla hlavu nabok.
,,Co bys chtěl?"
,,Chtěl bych tě znova udělat, Isabelle." Čelo si opřel o to moje a ruce, které mi ještě stále držel, pevně stiskl. Zasekl se mi dech.
,,Já si myslím, že.." Staré dobré umlčení polibkem. Jemně ochutnával moje rty a pustil moje ruce. Jakmile jsem je měla uvolněné zabořila jsem je Harrymu do vlasů a zatahala.
,,Miluju to." Jemně mi zavzdychal do úst. Usmála jsem se a kousla ho do spodního rtu.
,,Chceš to Isabelle?" Odtáhl se ode mě a na chvíli se mi podíval do očí.
,,Chci abys.. abys." Zakoktala jsem se. Opravdu jsem se to styděla říct.
,,Abych co, Isabelle? Řekni mi to!" Políbil mě na klíční kost.