15 díl- (,,Škoda, že jsem tě nepotkal dřív.")

2.6K 181 13
                                    

*Isabelle*

Když jsem za sebou zavřela dveře od koupelny postavila jsem se před zrcadlo a v duchu si začala se semnou povídat.

"Je to Harry, ne on!" Mračila jsem se na sebe a při tom se oblíkala.

"Nesmíš se bát svého kluka." Ok, tohle bude sice těžší, ale zvládnu to. Snad. Přetáhla jsem si přes hlavu svetr, pročesala si vlasy a vyšla z koupelny. Harry ležel na mojí posteli, a když mě viděl, usmál se a posadil se.

„Doufám, že ti nevadí, že jsem si lehnul.“ Usmála jsem se, pokroutila hlavou a zastrčila si pramen vlasů za ucho. Než jsem se stihla nadát byla jsem před sedícím Harrym. V dlaních jsem si nervózně žmolila svetr a koukala se dolů. Vůbec jsem nevěděla jak se mám chovat. Harry se na mě se zvednutou hlavou koukal a polovičně se mračil.

„Pojď sem.“ Chytl mě za ruku a přitáhl si mě blíž k sobě. Roztáhl nohy a já se postavila mezi ně. Jeho velké a svalnaté ruce obtočil okolo mojich stehen a hlavu si položil na moje břicho. Tohle malé gesto mě donutilo se usmát. Ruce jsem mu položila na hlavu a hrála si s jeho kudrlinkami.

„Mám tě rád, víš to?“ Zašeptal a zvedl hlavu, aby se mi mohl podívat do očí. Usmála jsem se.

„I já tebe Harry.“ Pohladila jsem ho po líci. Zářivě se usmál a stáhl si mě k sobě do lona. Seděla jsem mu na kolenou a držela ho za krk. Dívali jsme si do očí. Nemluvily jsme. Já ho hladila po vlasech na krku a on mě příjemně po zádech.

„Můžu tě políbit?“ Zašeptal do ticha, které se vleklo místností. Pohledem jsem skenovala jeho tvář. Byla dokonalá. Neměl na sobě ani jedinou chybu. Bylo to až divně zastrašující. Jedna jeho ruka opustila má záda a přemístila se na mé líce. Jemně mě pohladil klouby pravé ruky a potom prsty přešel po rtech. Jeho oči střídaly pohled po dvou sekundách do mých očí a na mé rty.

,,Můžu tě políbit?" Zopakoval otázku, protože jsem mu na ní doposud neodpověděla. Jazykem si přešel po rtech a díval se mi do očí. Zlehka jsem přikývla a čekala co udělá. Rukou kterou měl položenou na mých zádech mě posunul víc k němu. Natáhl se ke mě a spojil naše rty. Zavřela jsem oči a obě ruce mu zastrčila do vlasů. Líbali jsme se pomalu a romanticky. Všude naokolo šlo slyšet jen mlaskání našich rtů a občasné vzdychnutí z Harryho strany, když jsem ho potahla silněji za vlasy. Ruku, kterou doposud měl na mém líci mi položil na bok a stisknul ho. Vydechla jsem a na chvíli se od něj odtáhla abych se mohla nadechnout. Podívala jsem se na Harryho, který měl svoje smaragdy schované pod víčky. Dlaní jsem se mu zapřela do hrudě a donutila ho spadnout do postele na záda. Jeho oči se hbitě otevřely a já si kousla do vnitřní strany lička. Postavila jsem se a zadívala se na něj. Ležel na zádech a díval se na mě. Odhodlala jsem se a sedla si na něj obkročmo.

,,Bell. Co to děláš?" Se zamračeným pohledem na mě promluvil.

,,Já sama nevím co dělám." Odpověděla jsem a pohla pánvi oproti té jeho. Zavřel oči a potichu zavzdychal. Zopakovala jsem to a skousla si spodní ret.

,,Isabelle. Nedělej to!" Sykl. Neposlouchala jsem ho a znovu se hýbla. To už se Harry posadil a jeho svalnaté ruce položil na moje boky. Vyděšeně jsem se na něj podívala.

,,Neboj se." Zašeptal a stiskl mi boky. ,,Nebojím se." Lhala jsem. Bála jsem se, ale i nebála. Byl to divný pocit.

,,Nežli." Zašeptal a tváří se přiblížil blíž k té mojí. Nosem se obetřel o moje líčko a následně na něj dal polibek.

,,Nikdy bych ti neublížil" Zašeptal mi do ucha a políbil mi místo pod ním, pokračujíc polibky na krk, bradu, znovu krk a klíční kost.

,,Chci s tebou prožít další intimní zážitek, Harry." Vím, že to co jsem řekla jsem myslela vážně. Nechci se s ním ještě vyspat, to ne, ale chci se intimně sblížit.

The Demon! (Cz FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat