Přečtěte si poznámku, prosím O:)
*Isabelle*
Jakmile Harry zaparkoval auto pomohl mi vystoupit a oba dva jsme společně vešly do budovy, kde bydlíme. Odprovodil mě ke dveřím v naprosté tichosti a chytil mě za ruce.
„Pocity z dneška?“ Zašeptal a usmál se. Zčervenala jsem.
„Já.. ehmm.. Smíšené.“ Vykoktala jsem. Chtěla jsem si zastrčit pramen vlasů za ucho, ale Harry mě předběhl. Jemně chytl pramen vlasů a zastrčil mi ho za ucho. Potom mě pohladil po líci a vzal ho do své velké dlaně. Palcem mě hladil po čelisti a díval se mi do očí.
„Užila sis to.. všechno?“ Znovu se zeptal. Přikývla jsem. Perlivě jsem sledovala jeho smaragdové jiskřičky a tupě se usmívala. Nahl se ke mně a spojil naše rty v krátkém, obyčejném polibku. Když se odtáhl, usmál se na mě a znovu se mi podíval do očí.
„Isabelle?“ Oslovil mě.
„Hmm?“ Usmála jsem se co ho donutilo usmát se ještě víc než se doteď usmíval.
„Nechtěla bys jít ještě na chvíli na střechu? Chci být ještě s tebou.“ Pevně mě chytil okolo pasu a nepřestával se mi dívat do očí. Oh. On chce být se mnou.
„Půjdu ráda, jen se převléknu do něčeho pohodlnějšího. Sejdeme se tam?“
„Dobře. Budu tě tam čekat.“ Jemně mě políbil, otočil se a odešel. Usmála jsem se sama pro sebe, zakroutila hlavou a vešla dovnitř. Ach můj Bože. Jsem vážně zamilovaná!!
*Harry*
Jakmile jsem slyšel, že zabouchla dveře od svého pokoje přemístil jsem se do toho svého a první koho jsem uviděl, byl Marcel.
„No ahoj bratře.“ Postavil se z postele, na které seděl a ušklíbl se.
„Jak bylo na rande s Isabelle?“ Zeptal se.
„Ty to moc dobře víš!“ Zamračil jsem se. Věděl jsem, že nás celou tu dobu sledoval. Už jen z té příčiny, že mi Isabelle řekla o té její vidině před autem.
„To víš, že vím. Bylo to sladké, když ses dotykově seznamoval s jejími intimními partiemi.“ Zasmál se.
„Nezáviď. Já si to užil. Mám s ní velké plány.“ Ušklíbl jsem se a začal si rozepínat sako. Ať už to mám dole..
„Jo tvoje plány. Jen mě napadlo, ehm.. Že bych se třeba objevil i při vaší schůzce. Viděl bys mě i ty, ale i ona. To by jí vystrašilo pak by ti skočila do náručí a já nevím co ještě, ale oba dva bychom z toho měli super pocit. Strachem bychom se nakrmili oba a ty bys jí pak mohl, co já vím třeba znovu vyprstit!“ Rozmáchl rukama a usmál se. Není to špatný nápad. Zastrašily bychom jí a donutily jí bláznit.
„Začneme už teď. Máme sraz nahoře na střeše. Jen se převlíknu a jdeme.“ Rozkázal jsem. Převlíkl jsem se do obyčejných tepláků a volného bílého trička. Byly jsme s Marcelem stejně oblečení, akorát on měl namísto tepláků černé rifle. Když jsem byl převlečený přemístily jsme se oba dva na střechu. Isabelle tady ještě nebyla. Sedl jsem si na svoje obvyklé místo a z kapsy tepláků vytáhl krabičku cigaret. Vytáhl jsem si jednu a zapálil jí.
„Teď prosím tě zmiz na scénu nastoupíš až jí asi po třetí políbím, okey?“ Vyfouknul jsem mu do obličeje dým a usmál se.
„Chápu.“ Ušklíbl se a zmizel. Ani ne do dvou sekund na to jsem uslyšel Isabeliny kroky, které směřovaly ke mně. Dělal jsem, že jí neslyším a dál se díval před sebe a spokojeně vyfukoval dým do vzduchu. Její paže mě objaly okolo krku a vtiskla mi malý polibek na líce.