Prosím přečtěte si poznámku :) Díky - Tess
*Harry*
Probudil jsem se v nějaké místnosti. Zamračil jsem se a rozhlédl se kolem.
Zalapal jsem po dechu a byl jsem si jisty, ze se mi zorničky rozšířili a tep zrychlil. Byl jsem v místnosti ve které byly lidé. Mrtvý, mnou zavraždění lidé. Bylo jich hodně počítám tak třicet. Postavil jsem se a začal se rozhlížet. Příčina smrti nebyla u všech stejná. Co to se mnou kurva ta čarodějnice udělala?
,,Obdivuješ svoje dílo?" Za mnou se ozval hlas jednoho z bratrů. Byl to Marcel.
,,Kolik jsi jich zabil ty?" Podíval jsem se na něj s bolestí v očních.
,,53! Počítal jsem to když jsem se jich zbavil." Pootevřel jsem ústa, abych něco řekl, ale došli mi slova.
,,Edward jich měl 55! Sviňák jeden. Každopádně se těch těl musíme zbavit a pak jít za tou čáry máry babou." Rozmáchl rukama.
,,Kde je Edward?" Zeptal jsem se.
,,Tady jsem." V místnosti zazněl hlas a následně se před námi objevil Edward. Vypadal jinak. Byl jsem si vědom toho, že je zrovna proměněný. Oči měl černé, za zády měl velká černá křídla, jeho čelist byla prodloužená směrem dolů aby se mu do pusy mohli vlést zuby ostré a dlouhé aspoň 4 centimetry. V koutcích úst měl krev z čeho jsem vyvodil, že opět někoho zabil. Vypadám takhle i Já?
,,Vážně takhle vypadáme všichni?" Ukázal jsem na Edwarda.
,,Jo myslím, že jo." Marcel se ušklíbl. Edward se v sekundě proměnil do normálu a přistoupil k nám blíž.
,,Jak jsi uklidil svoje oběti, Marceli?" Zeptal se ho a přitom se rozhlížel kolem.
,,Zakopal jsem je, některé i spálil nebo je.. prostě rozčtvrtil a hodil do lesa." Pokrčil rameny. Edward se usmál.
,,Víš, že stačí udělat jen tohle!" Znovu se podíval na mrtvoly, nechal svoje Oči pohltit temnotou a něco zamumlal. Hned jak to dořekl všechna těla zmizely.
,,Proč jsi kurva chytřejší než my dva!" Ukázal jsem na mě a Marcela.
,,Musíte přemýšlet." Edward se usmál a prstem si poklepal po hlavě.
'Jo jasně, přemýšlel se chce jen tobě.' Pomyslel jsem si i když jsem věděl, že to slyšel. Marcel se uchechtl a Edward mě skoro zabil pohledem.
,,Jdeme za Gizelou!" Rozkázal a zmizel.
,,Jdeme za Gi-ze-lou." Zaksichtil jsem se a napodobil Edwarda. Marcel se zasmál a položil mi ruku na rameno.
,,Jednou se ti to vymstí brácho." Zasmál se a zmizel. No a Já? Já udělal to samé.
*Isabelle*
Probudil mě dotek na líci. Trhla jsem sebou a podívala se na osobu, která byla vedle mě.
,,Harry." Zabručela jsem a rukou si přikryla oči.
,,Isabelle." Usmál se.
,,Kolik je hodin?" Zívla jsem si.
,,Něco po druhé ráno." Oznámil jakoby nic. Vydechla jsem si a zavřela oči.
,,Kdes byl celý den?" Podívala jsem se na něj. Jeho výraz v tváři se změnil. Byl zamračený.
,,Povím ti to ráno. Jsi moc unavená. Spi!" Propletl si se mnou prsty na rukou a usmál se. Přikývla jsem. Opravdu jsem byla unavená. Přitulila jsem se k němu a spokojeně se usmála.