22. díl - (Pocit..)

2.1K 170 25
                                    

PŘEČÍST POZNÁMKU! CELOU! díky! - Tess

*Harry*

Otevřel jsem oči a první co jsem spatřil byla spící Isabelle. Jemně jsem jí prsty přešel po tváři a usmál se. Spokojeně odfukovala a mlaskala pusou. Raději jsem ani nezjišťoval co se jí zdá. S úsměvem na rtech jsem se posadit a nestačil se divit. Však my jsme.. cože ? Jak to sakra? Musel jsem zjistit co si pamatuje Isabelle. Nahl jsem se nad ní a políbil jí na tvář. 

,,Isabelle." Zašeptal jsem a potom jí znovu políbil. Otevřela oči a usmála se. 

,,Mhm, Harry." Protáhla se a potom se na mě podívala. Řekla mi Harry, takže si z minulosti asi nic nepamatuje. 

,,Co si pamatuješ?" Vyhrkl jsem na ni. 

,,Eh, cože ?" Prohrábla mi vlasy. 

,,Tvoje poslední vzpomínka." Zopakoval jsem. 

,,No.. zažily jsme něco krásného a potom spolu usli. Pamatuju si, že jsem měla noční můru a pak.." Zasekla se. Kurva to ne.. 

,,B-byla bouřka a.. a pak.." Koktala.

,,Byla jsi strašně vyděšená, křičela jsi, nevím proč, asi ses bála nebo se ti něco zdálo, ale byl jsem tady a držel jsem tě.. Plakala jsi mi do hruďe až jsi mi nakonec usla v náručí." Pohladil jsem jí jednou rukou po tváři. Odstrčila mě od sebe a posadila se. Napodobil jsem ji. Hned jakmile jsem si sedl se ke mě nahla a objala mě.

,,Děkuji, že jsi tady pro mě byl." Zašeptala mi do ucha a pevně mě stiskla. 

,,Vždycky tady pro tebe budu.." Řekl jsem nazpátek a z neznámého důvodů jsem svým slovům věřil. Odtáhl jsem se od ní a zadíval se ji do oči.

,,Mám tě moc ráda Harry." Vypustila tyto slova do vzduchu s takovou jemností, že mě to až překvapilo. 

,,Mám tě moc rád, Isabelle." S těmito slovy jsem ji lehce políbil na rty. Svoje prsty zamotala do mých vlasů a lehce za ně zatáhla. Vzdychl jsem ji do úst a donutil ji si lehnout na záda. Když ležela pořád jsme se libali. Jednou rukou jsem byl opřený o matraci a druhou jsem měl položenou na jejím boku a směřoval stále výš dokud jsem neměl v dlani její prso. Pevně jsem ho stiskl na co mě kousla do rtu. 

,,Harry.." Zašeptala a pustila můj ret. Otevřel jsem oči a podíval se na ní. Hruď se jí rychle zvedala a vyplašeně mě sledovala. 

,,Nechal jsem se unést, promiň." Odtáhl jsem se od ní a lehl si vedle. Překvapila mě když se teď nahla ona nade mě. 

,,Nevadí mi když se mě dotýkáš, líbí se mi to, moc, ale nechci to uspěchat. Ještě pořád se bojím." Bradu si opřela o mojí hruď a dívala se na mě. 

,,A to se mi na tobě líbí.. Určuješ si věci podle sebe. Kdyby na mě záleželo panna by jsi nebyla už dávno, ale snažím se krotit. Kvůli tobě." Podvedl jsem ji v minulosti, to se počítá? 

,,Jsem ráda, že jsem našla tebe. Jsi velký, drzí, perverzně sprostý Harry. Můj Harry." Dala mi pusu na rty a podívala se mi do očí. 

,,A ty jsi moje, Isabelle! Moje nikoho jiného!" A myslel jsem to vážně! Jen já se budu moct dotýkat jejího těla, ale to bude muset počkat. 

,,Jsem jen tvoje." Šeptla a čelo si opřela o to moje. Krásnou chvíli přerušil můj mobil. Natáhl jsem se pro něj a přečetl si zprávu. 

,, Musíme se sejít. Hned!- M." 

Věděl jsem to, věděl jsem, že to budou chtít řešit. 

The Demon! (Cz FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat