2.bölüm

284 11 4
                                    


Arabadan indigimizde kocaman bir evin önüne geldik.Eve uzaktan baktım.Evet Alaz'ın dedigi gibi burası benim Cehennemimdi.Yavaş adımlarla eve girdik.Kemal bey Alaz'a dönüp

"Hadi siz odanıza geçin."dedikten sonra gözlerini devirdi.Alaz hızla merdivenleri çıkmaya başlayınca adımlarımı hızlandırıp arkasından ilerledim.Bir kapının önüne geldigimizde kapıyı açtı ve aniden arkasını dönüp gerilememi sagladı.Kısılan bakışlarla

"Benim işim bitene kadar burda bekliyorsun.İşim bittiginde girersin."diyip kapıyı yüzüme kapadı.Bende kapının yanındaki duvara sırtımı verdim ve ellerimle oynamaya başladım.

İçeri girip beni bekle demesinin üzerinden iki saat geçmişti ama hala çıkmamıştı ve benim ayaklarım agrımaya başlamıştı.Kapı açılınca oraya döndüm.Nemli saçlarla bana bakıyordu.

"Gir içeri"diyip karşı odaya geçmesiyle odaya girdim.Odaya kahve ve siyah renkler hakimdi.Giyinme odası oldugunu düşündügüm odaya girince kendimi tebrik ettim.Kemal bey kıyafetlerimi getirtmişti.Beyaz pijama takımımı alıp yanına da beyaz iç çamaşırlarımı aldım ve banyoya ilerledim.Banyoya girip kapıyı kilitledim.Üzerimdekileri çıkarıp askıya astım ve sıcak suyun altına girdim.Suyun altında saçımı tutan tel tokaları çıkarttım ve saçımdaki spreylin bozulmasını bekledim.Ardından şampuanlanıp durulandım ve benim için konulan havluya sarındım.Saçlarımı da diger havluyla kuruladıktan sonra iç çamaşırlarımı giydim.Ardından pijamamı giyip beyaz üsltügümü giyip dügmelerini dügmeledim.Banyoyu toparlıyıp tel tokaları çöpe attıktan sonra saçlarımı kuruttum ve banyodan çıktım.Banyonun kapısını kapatırken odanın kapısı açıldı.Arkamı döndügümde Alaz eliyle üçlü koltugu gösterdi.

"Orda uyuyorsun,senin yerin orası.Dolapta çarşaf vardır sessiz ol ben uyuyorum."dedi yataga girerken.Bir şey demeyip söyledigi dolaba ilerledim ve sessiz olmak şartıyla dolabı açıp bir yastıkla ince bir çarşaf aldım ve yine sessiz olarak kapagı kapattım.Üçlü koltuga ilerleyip yastıgı başucuma koyup uzandım ve üzerimi örttüm.Yan dönüp elimi yanagımn altında birmeştirip gözlerimi kapattım ve kendimi uykunun kollarını bıraktım.Hemen uykuya daldım.Bjnun sebebi Alazdı.İki saat beni kapıda bekletmişti.O kadar zaman banyoda olmadıgını tabii ki biliyorum.Bana eziyet etmek içindi.Şimdi ise saat gecenin biri.

***

Uyandıgımda saat henüz çok erkendi.Yerimden kalkıp çarşafı katladım ve yastıgı alıp dolaba yöneldim.Alaza baktıgımda hala uyuyordu.Sessizce elimdekileri yermeştirip kapagı kapattım ve o sırada sabah ezan okunuyordu.Bunu fırsat bilip banyoya girdim ve abdest aldım.Banyodan çıktıgımda Alaz hala uyuyordu.Kıbleyi bulmam gerekti.Birilerine sormak amacıyla sessizce kapıyı açtım ve koridorda birilerini aramaya başladım.O sırada Pınarı gördüm.

"Pınar!"dedim sesimi duyurarak.Gülümseyerek yanıma geldi.

"Günaydın"

"Günaydın.Bir şey sormak istiyorum da..."

"Tabii elimden gelirse."

"Kıble hangi yönde biliyor musun?"dedigimde gözleri ışıldadı.

"Sen namaz kılıyor musun?"

"Evet."diyinceerini birbirine çırptı

"Bizim evde kılabilen pek kimse yok o yüzden böyle sevindim"diyince yüzüm düştü.

"Kıbleyi bilmiyorsun yani."

"Biliyorum.Onlara aksin ben dinimle yaşayan biriyim."dedikten sonra çapraz yönü gösterip.

"Kıble bu yönde."

"Sagol."diyince eliyle beni durdurup

"Bekle.Abimin odasında seccade yoktur,ben sana vereyim."dedikten sonra odaya girip elinde seccadeyle geldi vr elime tutuşturdu

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin