(Mira)Biraz zaman sonra ayaga kalkıp aynada kendime baktım.
Gözyaşlarım bu aralar durmadıgı için kötü bir görüntü sergilemiştim.Muslugu açıp yüzüme avuç avuç suyu çaptım.Yüzümü kurulayıp aynada kendime baktım.Biraz olsun düzelmiştim.Dilimle dudaklarımı ıslatıp durumumu düşündüm.Ne kadar da çaresiz kalmıştım öyle.En yakın arkadaşım ve sahte kocam bana beni sevdiklerini söylediler.Kafayı yemezsem iyi.
Kapının açılma sesiyle kiliti açıp banyodan çıktım.Bakışlarımız kesiştiginde öylece oldugumuz yerde kaldık.Eli kanamıştı.Banyoya tekrar girdim ve ilk yardım çantasını alıp çıktım.Bana şaşkınca bakıyordum.Vicdanıma lanetler ediyordum.
Yanına gidip kan içindeki elini ellerimin arasına aldım.Diger elini de tutup yataga oturmasını sagladım.Yanına oturup çantadan sargı bezi ile tentriyot çıkardım.Biraz da pamuk yeterli olacakti.Pamuga tentriyotu dökerken saçımı eliyle çekip kulagımın arkasına sıkıştırdı.Bakışlarımız kısa bir anlıgına kesişti.Gözlerimi ondan çektim ve tentriyot'un agzını kapayıp çantaya koydum.Elini elimin üzerine koyup tentriyotla silmeye başladım.
Silme işlemini bitirdikten sonra elimle elini kaldırıp sargıyı eline düzgünce sardım.Sarma işlemi bittikten sonra bantla düşmemesini sagladım.Eşyaları yerine koyduktan sonra çantayı kapatıp ayaga kalkacakken elimi tutup geri yerime oturmamı sagladı.Ona bakarken o bana biraz daha yanaştı.Elinin tekini enseme dolayıp tam gözlerinin içine bakmamı sagladı.
Diger elini dizime koyup yüzüme egildi.Hiçbir şey yapmıyordum.
Öylece bakıyordum,sadece bakıyordum.Burunlarımız birbirine degdiginde dudaklarını benimkilerle buluşturdu.Alt dudagımı kavradı.Ensemdeki eliyle yüzlerimizi birbirine bastırıp öpüşünü derinleştirdi.Ellerim dizimin üzerinde çantayla beraber duruyordu.Dudakları durdugunda ona bakmayı sürdürdüm.Sonrasında dudagıma minik bir öpücük kondurup geri çekildi.Elini ensemden çektiginde ayaga kalkıp banyoya ilerlerken
"Nereye gidiyorsun?"dediginde elimdekini gösterip "Yerine koymam gerekiyor."dedim ve banyoya girdim.Yerine koyduktan sonra elimi duvara koydum.Belki ona inat etmezsem hevesi geçerdi.Hevesi geçince de beni bırakırdı.Belki herşey biterdi.Kalbimdeki sızı da öyle.
Banyodan çıktıgımda Alaz üzerindeki koyu renk tişörtünü çıkarmış yataga uzanmıştı.Giyinme odasına geçip beyaz geceligimi giydim.Giyerken yeni yeni fark ettim.Babam'ın kemerle vurdugu yerlerde izler geçmişti.Eski cildime kavuşmuştum.
Kıyafetlerimi kirliye atıp odaya geçtim.Yatagın çevresinde dolanıp yatag'ın ucuna geçtim.Ellerimi gögsümde birleştirip gözlerimi yumdum.Yatakta ki hareketlilikle Alaz kollarını belime dolayıp beni kendine çekti.Gövdesi ve bacakları benimle bir bütün halindeydi.Kafasını omzuma gömüp boynumun açıkta olan kısmına minik bir öpücük koydu.
"İyi geceler,karıcım"dediginde sert sesimle "İyi geceler."diyip kendimi uykunun kollarına attım.
*
Gözlerimi araladıgımda belimdeki eller hala duruyordu ve biz hala aynı pozisyondaydık.Elini belimden çekmek için elinin üzerine elimi koyup çekmek istedim ama eli daha da sıkılaştı.
"5 dakika."dedi çocuk gibi.Bir şey demedim ve bende gözlerimi yumdum.Gözlerimi tekrar açmamı saglayan şey ise bacakların üzerindeki bacagı oldu.Bana bacak mı atmıştı? Gözlerimi açıp bedenimi ona döndüm.Böyle daha fena oldu ama konuşmadan da duramazdım.Gözlerini açmış bana bakıyordu.
"Düzgün duramıyor musun yerinde?"dedim.Elinin tekini yanagıma koyup okşadı."Sinirlenince ne kadar tatlı oluyorsun."dedikten sonra yanagıma sulu bir öpücük koydu.Çatık kaşlarla"Ben sinirli filan degilim."dedim atarla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
RandomMira ve Alaz... Mira ailesi için her fedakarlıgı göze alabilecek iyi aile kızı.Babası alkol bagımlısı.Mira'nın tek derdi annesi ve küçük kız kardeşi Minedir.Ailesine bakmak için üniversteye gidemedi ama başarılı bir tıp ögrencisidir. Alaz ise babası...