13.bölüm

169 6 8
                                    


(Mira)

Sabahı zor etmiştim.Sevdigim adamı yıllar sonra karşımda bulmuştum.Sevip de hayatından kovuldugum adamı...

Bir tarafım git derken diger bir tarafım kal diyordu.Hem ben niye gidecekmişim ki,o gitsin.Sonuçta benim hayatım.

Banyodan çıkıp belimdeki havluyu sıkılaştırdım.Dolaptan siyah iç çamaşırlarımı çıkartıp giydim.Beyaz kot mini şortumla siyah straplez bluzumu giydim.Aynanın karşısına geçip dalgalı saçlarımı düzleştirdim.Rimel ve parlatıcımı sürdükten sonra siyah çantamı alıp ayaklandım.

Aşagıya indigimde bizimkiler kahvaltı yapıyordu.Gülümseyerek
"Günaydın."dedim.Kahvaltıyı yaparken bir yandan da bugün ki planımı anlatıyordum.

"Hastanede olucam.Vardiyaya kalırsam merak etmeyin.Evde gerekli herşey var zaten.Bir sorun olursa ararsınız.hemen gelirim."dedim çayımdan bir yudum alırken.Annem anlayışla kafasını salladı

"Merak etme sen bizi ablacım.Hem zaten herşey çok güzel."dediginde gülümsedim.Ayaga kalkıp yanakların birer tane öpücük kondurdum.Kapıya giderken "Görüşüüz."diyip kabanımi giydim.Evden çıktıktan sonra edindigim arabama bindim.

*

Arabayı park ettikten sonra hastaneye giriş yaptım.Çalışanlar kafalarıyla selam veriyor bende gülümsüyordum.Dinlenme odasına girdigimde Yigit Alazla konuşuyordu.Beni gördüklerinde selam verdiler.İstifimi bozmadan önlügümü aldım.Çantamı asıp kabanımı çıkarıp yanına astım.Önlügümü giydikten sonra saçlarımı içinden çıkardım.Telefonu cebime koyduktan sonra yanlarına geçip oturdum.İkisi üçlü koltuga ben ise çaprazlarında kalan tekli koltuktaydım.

Yigit bana dönüp "Dün ki beyefendi kimdi,Mira?"dediginde gülümseyip "Çınar,yani sevgilim."dedim açıklama yaparak.Kafasını salladı ve Alaz'ı gösterip

"Alaz bey burda ki çalışanları gözlem altına alacak.Bu yüzden burda olucaktır."dediginde bakışlarımız kesişti ama hemen Yigitle buluşturdum

"Benim için sorun yok."derken telefonum çaldı."Ben geliyorum."diyip ayaga kalktım.Kapıyı yılık bırakıp telefonu elime aldım.Çınar arıyordu.

Evet onunla sevgiliydik.Uçaktan indikten sonra telefon njmarasını almıştım ve ondan sonra sürekli görüştük.Bir buçuk yıllık bir ilişkimiz vardı.Aramayı cevaplandırdım.

Naber?

İyiyim,Senden?

Hasretini saymazsak herşey yolunda.dediginde başımı egip güldüm.O sırada Alaz ve Yigit içeriden çıktılar.Arkamı dönüp konusmaya devam ettim.

Sen ne yapıyorsun?

Aynı işler işte biliyorsun.

Yoruluyorsun.

Para kazanmamız gerek.Hem sen orda napıyorsun? O herif musallat olmuyor degil mi?

Dedigim gibi iyiyim.Kimsenin bir şey yaptıgı yok.

Seni almamı ister misin?

Ne zaman çıkacagım belli degil.Erken çıkarsam haberleşiriz.

Sana pek vakit ayıramıyorum.Kırılmıyorsun degil mi?

Saçmalama.Hem ben seni biliyorum.Sen işlerine bak.

Pekala.Ama yine de bunu telafi edecegim.

Yani buna da yok demiyecegim.dedigimde ikimiz de güldük.

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin