Eve geldigimde üzerimi giyindigim odaya geçtim.Evlenene kadar burda kalacaktım.Üzerimi degiştirip yataga girdim.Gözlerimi yumdum ve kendimi onu düşünürken buldum,Alaz'ı.*
Uyandıgımda ilk defa bu kadar huzurluydum.Ayaga kalkıp dolaptan beyaz bir elbise çıkartıp giydim.Elbise dizimin iki parmak üstündeydi.Saçımı arkadan bagladım ve yatagımı topladım.Kapı'nın açılmasıyla bakışlarım bakıya döndü.Alaz bana bakıyordu.Sesimdeki heyecanı dizginleyip
"Günaydın."dedim.Bana karşılık gelip ellerimden tuttu."Günaydın."dedi.Yanagıma koydugu öpücükle gülümsedim.Elimdeki eliyle beni yönlendirip aşagıya indik.Hep beraber güzel bir kahvaltı yaptık.Artık bende bu evliligi istiyordum.Alaz bana dönüp "Bugün alışveriş yapılacak.Senin de gelmen gerek."diyince bir şey demeden kafamı salladım.
Evden çıkıp hepberaber bir pazara gittik.Her ne kadar varlıklı da olsan adetti işte.Pazarda dolanıp kıyafetleri aldık.
Bir Cafe'ye ğeçip siparişleri verdik.Alaz masada ki elimi tuttu.Gülümsememle elimi okşadı.İçeceklerimizi içtikten sonra arabaya bindik.Alaz arabayı durdurup elinde tuttugu dosyayla iki saat bakıştıktan sonra bana verdi.Elindeki kalemi de verdikten sonra
"Bunu imzlaman gerek.Evlilik işleri için."dediginde omuz silktim.
"İmzala demen yeterliydi."diyip gerekli yerleri imzaladım.Alaz şaşkınlıkla dosyaya baktıktan sonra bana baktı.Dizimin üzerindeki elimi tutup bana yaklaştı.Yanagımı okşarken"Ben seviyorum ama senin dedigini hiç duymadım.Beni seviyorsun degil mi?"dediginde gülümsedim.Sag elimi sag yanagına koyup okşadım gülümseyerek.
"Seviyorum."dedigimde gülüp dudaklarıma kapandı.Ona karşılık verdim ve dakikalarca öpüştük.Dudaklarımız ayrıldıktan sonra yanagımı okşayıp "Seni seviyorum."
*
Çeyizlik eşyaları aldık.Hepsi de çok hoşuma gitmişti.Begenerek almıştım hepsini.Bugün de kınam vardı.Pazardayken de kına elbisemi almıştık.Alaz dışarıya çıkıp erkeklerle gece yapıyordu.Başkası olsa tabii ki kıskanırdı ama ben kıskanmıyorum.Kocama güveniyorum.Gözünün benden başka kimseyi görmedigini biliyorum.Hazırlandıktan sonra aşagıya indim ve ortaya konulan sandalyeye oturdum.
Eliza anne de artık beni sevmişti.Bana gülerek içten bakıyordu.
Onun da tek istegi oglunun sevdigi kadınla evlenmesiymiş.Cansu gelip başımı örttü.Eliza anne gelip kınayı avcuma koydu ve icine bir adet tam altın yerleştirdi.Diger elime de aynı görevi yaptıktan sonra ayaklandı ve türküyü söyleyerek etrafımda dönmeye başladılar.Herkes birer tane kucagıma hediye koyarken Alev geldi.Ona şaşkınlıkla bakıyordum.Kucagıma bir paket indirdi ve kulagıma egilip"Sana oyun oynuyor,kanma ona.Kapılma sakın.Çok geç olmadan git yoksa o sana yapacak.Ben çok pişman oldum,sende olmadan git."dedikten sonra hızla yanımdan uzaklaştı.Ona bakarken kucagima konulan paketle kendime geldim.
Git demişti ne diyordu ki.Alaz mı beni kapıya koyacak? Beni buraya getiren oydu zaten.Yine beni ondan ayırmak istiyor başka açıklaması olamaz.
Kıskançlık neler yaptırıyor ama...
***
Uyandıgımda yüzümde güller açıyordu.Yataktan fırlayıp asılı olan gelinligime baktım.İşte bu sefer bir gelinligi içtenlikle giyecektim.Gelinlige bakarken kapı açıldı ve Cansu ellerini çırpıp
"Başlayalım."diyip beni banyoya soktu.Üzerimdekileri indirip gelinlige uygun iç çamaşırlarımı giyip gelinligi giydim.Ayakkabılarımı da giydikten sonra odaya geçtim.Cansu elimi tutup beni dönderdi ve
"Hayatım,çok güzel olmuşsun."dediginde gülümseyip kendime bakabildigim kadarıyla baktım
"Alaz begenir mi?"dedigimde "İmkan yok."dedi içtenlikle.
Masaya gectigimde saçlarımı maşalayıp sade bir makyaj yaptı.
*
Dügün salonuna geldigimizde hersey enfesdi ama içimde bir his vardı.Bu his beni kötü etkiliyordu.Umarım herşey çok güzel olur.
O sırada içeriye Kemal Baba girdi.Gülümseyerek yanıma gelip omzuma dokundu.
"Çok güzel olmuşsun güzel kızım."
"Teşekkürler,baba."dedigimde tebessüm etti
"Hep sessiz kaldım.Senin ezilmene izin verdigim için özür dilerim."dediginde aglıyordu.Ellerimi yüzüne götürdüm ve göz yaşlarını sildim.
"Önemi yok,hepsi geçti.Hem Alaz beni hepsinde korudu.O yanımda oldugu sürece ayaktayım.Ve beni bırakacak gibi de görünmüyor."dedigimde ikimi, de bir agızdan güldük.Kolunu uzatınca elimi götürüp uzun koridora ilerledik.İşte benim asıl dügünüm bu.
Yolun sonundaki adama sartsız koşulsuz güveniyordum.O ismini bilemedigim duygunun iamininde ögrendim onunla.Aşkı.
Bana uzattıgı elini gülerek tuttum ve nikah masasına geçip oturduk.Nikah memuru oldugunu anladıgım adam geldiginde heyecanım bin kat artmıştı.Bana dönüp
"Siz Faruk kızı Mira,Kemal oglu Alaz'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"dediginde tereddütsüz
"Evet."dedim.Alkış sesleri dindiginde memur Alaz'a dönüp
"Siz Kemal oglu Alaz,Faruk kızı Mirayı eşiniz olarak kabul ediyir musunuz?"dediginde ifadesiz yüzüyle önce salondakilere baktı uzun uzun ardından bana.Yapmacık bir gülümsemeyle mikrofona yanaşıp
"Hayır."dedi.Hayır mı dedi? Nasıl ? Ona şokla bakıyordum.Masadan kalkıp bana alayla baktı
"Hayatıma girebilecegini düşündün degil mi? Benimle aynı yatagı paylaşabilecegini.Hah sen gerçekten safsın kızım.Ben Alaz Demirkan,sıradan bir kıza mı aşık olacagım?"derken ciddiydi.Masadan kalkıp yanına gittim.Bir sey demeden ona bakıyordum.
"Hepsi oyundu.Boşanma dilekçsini de imzaladın artık Demirkan degilsin.Sen artık Mira Kılıçsın.Babam istedi diye aeninle evlenip bir şey yapmayacaktım öyle mi? En başından planladım bunu.Masaya oturdugun andan beri.Artık hiçbir seyimsin.Seni sevmiyorum senden tiksiniyorum Mira."dedikten sonra kolumu kavradı.Beni salonun sonuna kadar götürdü.Kapıya geldigimizde beni bir paçavra misali yere fırlatıp kapıyı kavrarken
"Seni artık ne evimde,ne odamda,ne yatagımda,ne de hayatımda görmek istemiyorum.Defolup git.Şimdi ne halin varsa gör."
"Neden şimdi?"diyebildim sadece.
"Çünkü artık bana karşı boş degilsin."dediginde alayla dolu gülümsemesiyle yıkıldıgımı fark ettim.Küçümser bir bakış attıktan sonra kapıyı suratıma kapattı ve beni ortada bıraktı.
Ben onun için hiçbir seydim.En başından beri beni sevmiyordu.Rüzgarı da dövmesinin sebebi buydu.Oyunu uzadı ve bana daha fazla katlanmak zorunda kaldı.Ben hep yüktüm fazlası degildi.Oyuna geldim.Alaz Demirkan'ın oyununa.
İlk dans ettigim adama
İlk öpüştügüm adama
İlk sevdigim adama
İlk evlendigim adama
İlk güldügüm adama
İlk aşık olup güvendigim adama.Ben yalnış adam'a aşık oldum.
Ben yalnış yaptım.Büyük yalnış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
De TodoMira ve Alaz... Mira ailesi için her fedakarlıgı göze alabilecek iyi aile kızı.Babası alkol bagımlısı.Mira'nın tek derdi annesi ve küçük kız kardeşi Minedir.Ailesine bakmak için üniversteye gidemedi ama başarılı bir tıp ögrencisidir. Alaz ise babası...