20.bölüm

134 7 0
                                    


Dedigi şeyle yerimde donup kalmıştım.Yeniden mi? O nikah masasına yeniden oturmamı istiyordu.

"Ne istediginin farkında mısın?"derken elleri karnımdan kopçama gitti ve

"Tabii istersen devam edebilirim.Sadece çocugumuz olursa evliyken olsun istiyorum.Bunu sende istersin bence." Dedi.Beni resmen tehdit ediyordu.Eliyle kopçamı açmaya kalkarken.

"Tamam,tamam.Allah kahretsin,tamam."

"Yani..."dedi yüzüme egilirken.

"Evlenecegim."

*

Alaz direk gün almıştı.Yakın bir tarihe almıştı tanıdıklar sayesinde.Yarın evleniyordum ve bana dokunmasına izin verecektim.Yine de biraz geç olması işime gelirdi.Gerçekten korkuyordum.

Alaz merdivenlerden aşagıya inip yanıma gelip oturdu."Yarın saat dokuzda,evleniyoruz."dedikten sonra gülerek boynuma öpücük kondurdum.

"Tamam."duygusuz şekilde dedikten sonra mutfaga ilerledim.Bozuldugunu biliyordum ama beni kovdugu gün aklımdan çıkmıyordu.Raftan bardak alıp suyu koyarken mutfaga girdi.Tezgaha dayanıp ben su içerken

"Unutamadın degil mi? İki yıl oldu Mira."derken bardagı sertçe tezgaha koydum ve tek kaşımı kaldırıp

"Sen beni unutabildin mi? Hayır bak karşımdasın.Ben de o günü hep hatırlıycam.Herşeyi dün gibi hatırlıyorum ve acısı hala taze.
Bildigin gibi degilim ben hala sildigin gibiyim.Bir gün geçse bir gün geçmiyor.Tam bitti derken canım yine yanıyor."dedigimde

"Beni hiç affetmeyeceksin degil mi?"dedi

"Seni ben affetsem aşk affetmez."diyip mutfaktan çıktım.Ben çıktıktan sonra bir takım sesler duydum ama gitmeyecektim.

*

Asılı olan beyaz elbiseme bakıyordum.İsteyerek elbise istemiştim.
Gelinik giymek istemiyordum artık kaldıramazdım çünki.

Elbiseyi giydikten sonra saçlarımı su dalgası yaptım.Hafif bir makyajdan sonra hazırdım.Aynada kendime öyle boş boş bakıyordum.Kapı açılınca Alazla göz göze geldim.

"Hazırsan çıkalım."dediginde ayaga kalktım.Berbaer evden çıktık.

Dügün salonu yine doluydu.Alaz'ın ailesi de benim ailem de burdaydı.Bizimkiler bana güveniyordu ama ben kendime güvenmiyordum.Masaya otururken içimi bir kurt kaplamıştı.Ya yine hayır diyip beni bu masada bırakırsa. Hep bu korkuyla olacaktım,ya beni bırakırsa.

Nikah memuru bana dönüp"Siz Faruk kızı Mira,Kemal oglu Alaz'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"dediginde salondaki herkese teker teker baktım.Sonra da Alaz'a.Nikah memuru tekrarladı

"Siz Faruk kızı Mira,Kemal.oglu Alaz'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"dediginde artık cevap vererek tam gözlerinin içine bakarak acıyla

"Evet."dedim.Gülümsediginde elimi tuttu.

"Siz Kemal oglu Alaz.Faruk kızı Mirayı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"dediginde ona baktım.Ne diyecegine?

"Evet"demesiyle önümüze defter konuldu.İmzaları attıktan sonra ayaga kalkıldı.Nikah memuru evlilik cüzdanını vererek

"Bende sizi karı koca ilan ediyorum.Gelini öpebilirsiniz."dediginde Alaz eliyle yüzümü avuçlarının arasına alıp dudaklarıma kapandı.Alnımdan öper ya da öpmez diyordum.

Öpmesi sonlandıgında alnını alnıma yasladı."Artık benden gidmezsin.........Seni seviyorum."diyip dudagıma bir öpücük daha kondurdu.

*

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin