2 yıl sonraHastanede ki aldıgım ögrencilerle konuşurken telefonum çaldı.Gülümseyerek aralarından ayrıldım.İstanbuldan arıyorlardı.
Alo.
İyi günler.Mira Kılıç ile mi görüşüyorum?
Buyrun benim.Siz kimsiniz?
Aksoy Hastanesi'nin çalışanlarından Sinem efendim.
Dinliyorum,Sinem.
Yigit Aksoy'un emri adına arıyorum efendim.
Kendileri hastanemize şeref vermenizi ister.Beni neden kendisi degil de siz arıyorsunuz acaba?
İşleri var efendim.
Eger beni gerçekten orda görmek isteseydi zaten kendisi arardı.Benimle konuşmak istiyorsa arasın.Bekliyor olacagım.İyi günler.diyip telefonu kapadım.Gamze'nin yanına gittim
"Bugn ki durum nedir?"
"Pek bir yogunluk yok efendim.4 tane ameliyata hazır hastamız var.Ve yogun bakım ünitesine baglı 1 hasta.Şimdilik bu kadar."dediginde agzımı açıp bir sey söyleyecekken telefonum çaldı.Elimle beklemesinin isaretini yapıp aramayı cevaplandırdım.
Evet.
Ben Yigit Aksoy.
Arayabildiniz demek.
Hastanemiz fazlasıyla kalabalık.Anlayabilecegini düşünüyorum.
Anlıyorum.
Kararınızı verdiniz mi?
Açıkçası veremedim.Burda bir düzenim var sonuçta.
Hastanemiz yetim ve öksüz çocuklardan para almıyor.
Olması gereken bu degil mi?
Her hastane bunu yapmıyor.
Benim hastanem yapıyor zaten.
Hım.Peki buraya geldiginizde size ev imkanı saglasam.Ve sözleşme yok.İstediginizde gidebilirsin desem yine de beni kırar mısın?
Kırmam.
O zaman beklemedeyim.
Geliyorum.
(Alaz)
2 yıl geçmişti ama ben hala alışmamıştım.Onu köpek gibi özlüyordum ve evet aşık olmuştum.Onu unutmak için evi bile degistirdim ama olmadı.Başkalarıyla oldum ama o da olmadı.İşle ilgilendim ama yine o.Kafamdan çıkmıyor.Beni öpmesi aklımdan gitmiyor.Yine benimle olsun istiyorum ama çok geçti.Ona bir kere git demiştim.Ben düşüncelerimde kaybolurken telefonum çaldı.
Söyle.
İki gün sonra Aksoy Hastanesiyle bir iş yemeginiz var.Aksoy Hastane'nin patronu ile yeni gelecek Cerrahıyla.
Yeni gelecek mi?
Evet isinde bir numara.
Neyse.İki gün sonra zaten.
Evet.İyi günler,efendim.dedikten sonra kapadım ve içkimi bir dikişte içtim.Yakında içki komasına girersem şaşırmam.Hergün içiyordum ama gecmiyordu.Kalbimdeki sızı artık büyümüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
Ngẫu nhiênMira ve Alaz... Mira ailesi için her fedakarlıgı göze alabilecek iyi aile kızı.Babası alkol bagımlısı.Mira'nın tek derdi annesi ve küçük kız kardeşi Minedir.Ailesine bakmak için üniversteye gidemedi ama başarılı bir tıp ögrencisidir. Alaz ise babası...