Biz evleniyoruz dememle Boran bana dönmüş sevinçle bakıyordu.Elini güvenle tutarken Alaz"Asıl sen agzını topla,Mira.Bu herifle evlenemezsin.Bu Çınarı öldürdü."
"En azından senin gibi babamı öldürmedi."dedigimde afalladı.Yanıma gelicekken Boran eliyle gögsüne dokunup
"Agır ol.Evime gelip basman yetmiyormuş gibi karım olacak kadına da dokunamazsın."dediginde Alaz gögsündeki eline baktı ve elini tutup ters çevirip kırdı.Boran bagırmamak için zor dururken ellerimiz ayrıldı.Gözlerine bakıp
"Boran iyi misin?"dedigimde acıyla gülümsedi
"Sorun yok."derken Alaz elimi tuttu.Elimi ondan çekmeye çalışırken Boran da diger elimi tuttu.
"Beni öldürmeden onu benden alamazsın."dediginde Alaz küçümser şekilde gülüp
"Zaten seni öldürmeden burdan çıkmayacagım."dedikten sonra ikisi birden silahlarını çıkardı ama Alaz erken davranıp Boran'ı tam kalbinden vurdu.Hem de üst üste üç kez.Boran anında yeri boyladı.Artık yaşaması imkansızdı.O sırada fark ettim ki ailesindeki diger herkes de yerde kanlar içinde yatıyordu.Ben onlara bakarken Alaz elimdeki eliyle beni kendine çekti.
"Gidelim sevgilim."
"Pis cani.Bırak beni!Bırak!!!Senden tiksiniyorum."derken elini belime koyup beni sırtına attı.Güçsüz yumruklarımla ben onun sırtına vururken o ilerliyordu.
"Pisligin tekisin.Öldürmek zorunda mıydın? Senden igreniyorum.
Allah belanı versin.İndir beni!!!Bir yere gitmek istemiyorum,bırak beni."derken beni arabaya bindirip yüzüme egildi ve bu susmama neden oldu."Konuşsan da sussan da benimle geleceksin ve sen bunu biliyorsun sadece kabullenmek istemiyorsun.Sen benimsin."dediginde suratına tükürdüm.Eliyle suratını silip
"Bunu da ödetirim,merak etme sen."diyip kapıyı kapattı.Kafamı cama yaslayıp dışarıyı seyrettim.O da arabaya bindi ve hızla burdan beni götürdü.
Aslında gitmek istiyordum ama Alazla degil.O benim yakınımı öldürdü.Toplu katliam yaptı.Boranla evlenmezdim ama karşıma geçip öyle konuşunca birden çıktı agzımdan.Allahım nelerle ugraşıyorum böyle.
*
Araba durunca geldigimiz yere baktım.İki katlı bir villaydı.Arabadan indi ve benim kapımı açıp beni de indirdi.Kolumdan tutup beni eve kadar sürükledi.Kapıyı açtıgında içeri girdik.Salona dogru yürüdük ve ben birden kolumu ondan kurtardım.Öfkeyle ona bakıyordum.
"Niye yaptın ha? Benim canımı yeterince yakamadın biraz daha mı yakayım dedin? Önce babam sonra da masum insanlar."dedigimde alayla güldü.
"Masum mu? O adam kaç kişiyi öldürdü haberin var mı?"
"Kardeşinden ne istedin? Onun bir suçu yoktu."
"O arada kaynadı.Bunun için bir şey yapamam."dediginde sinirle güldüm
"Bir can almak bu kadar kolay mı?"dedikten sonra yanına gidip gözlerinin tam içine baktım.
"O zaman beni de öldürsene.Bu kadar kolaysa bir şey olmaz.Arkamdan da yapacak bir şey yok,arada kaynadı dersin."dedigimde kaşlarını çattı.
"Seni öldüremem bunu biliyorsun.Seni sevdigimi biliyorsun."
"Hayır,bilmiyorum.Ben artık hiçbir şey bilmiyorum."diye mırıldandıktan sonra arkamı dönüp gidecekken belimi tutup beni kendine dönderdi ve dudaklarını benimkilerle buluşturdu.
Elimi gögsüne koyup ittim "Dokunma bana"dedigimde belimi tekrar kavrayıp " Bu pek mümkün degil."diyip beni kucagına aldı.
Elimle gögsüne vururken beni merdivenlerden çıkartıp bir odaya soktu.Kapıyı ayagıyla kapattı ve beni yere indirdi.Üzerindeki tişörtü çıkarıp yere atarken üzerime gelmeye başladı.Ben gerilerken o üzerime geliyordu."Yaklaşma."dedim elimi korkuyla havaya kaldırırken.Bunu daha önce yapmamıştım ve açıkçası korkuyordum.Yanıma gelmeye devam ederken
"Gidebilecegin bir yer yok.Benim olacaksın,artık bunu sende anlayacaksın.Benimsin,kızım."derken sırtım duvarla buluştu.Duvarla bakıştıktan sonra onu birden dibimde buldum.
Beni kucagına alıp yataga yatırdı.Üzerime çıkarken çırpınıyordum."Alaz bırak.Tamam seninim,gitmeyecegim.Yemin ederim.Yeter ki bırak ne olursun?"derken eliyle boynumu okşuyordu
"Bunun için geç degil mi sevgilim? Bunun artık dönüşü yok.Sen artık benimsin."derken dudaklarını dudaklarıma degdirip.deli gibi öpmeye başladı.Ellerim sırtını bulurken kalkması için baskı uygularken o daha gömülmüştü.
Dudaklarını dudagımdan sürterek yanagıma ve ordan kulagıma dogru gitti.Dilini kulagıma degdirmesiyle ürpermeme sebep olmuştu.Dili boynuma degdikten sonra dişlerini geçirdi ve agzımdan acı dolu bir inilti koptu.Gögsüm inip inil kalkarken Alaz boynuma gömülmüş deli gibi öpüyordu.Arada homurdanıp küfürler ediyordu.Haz dolu iniltileri ile benim acı dolu iniltilerim birbirine karışmıştı.
Dudaklarını tenimden çektikten sonra elbisemin omuz kısmını sıyırıp tenimi ifşa etti.Dudakları omzumu öpüp emmeye başlarken hiçbir şey yapamıyordum.Ve ben lanet olsun ki bundan zevk alıyordum.Alaz üzerimden biraz kalktı ve gözlerimin derinine baktı.
"Sen benim kadınımsın,sadece benim."dedikten sonra elbisemin yaka kısmını kavrayıp tek hamlede üzerimden çekti ve nereye fırlattıgına bakmadan bana odaklandı.Gözleri bedenimi bulmadan önce gözlerimde dolandı.Karşısında yarı çıplaktım ve bu benim utanmama sebep oluyordu.
Sütyenimin izin verdigi dolgunlugu öpmeye başlarken dudaklarından haz dolu sesler duydum.Elini belime koyup okşayarak yukarıya dogru çıkardı ve parmakları kopçamı buldu.
"A-alaz.Dur.Bak ne istersen yaparım ama ne olursun yapma.
Yapma."diye yakınırken üzerimde dogruldu ve işaret parmagıyla alnımdan başlayarak yavaş yavaş aşagılara inerek konuştu."Ne istersem?"dedi haz dolu sesiyle.Bana dokunmayacaksa dha fena ne olabilirdi ki
"Evet.İstedigin herşeyi yaparım ama nolur yapma."derken elleri bogazımdan gögüme ordan da höbegime inmişti.İki elini de yan yana karnımın üzerine koyup
"Şu an sana sahip olabilirim ve sen hiçbir şey yapamazsın ama bunu başka bir şekilde yapmak istiyorum.İstegim benimle evlenmen.Benimle evlen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
De TodoMira ve Alaz... Mira ailesi için her fedakarlıgı göze alabilecek iyi aile kızı.Babası alkol bagımlısı.Mira'nın tek derdi annesi ve küçük kız kardeşi Minedir.Ailesine bakmak için üniversteye gidemedi ama başarılı bir tıp ögrencisidir. Alaz ise babası...