Minęło 5 miesięcy od kąd Kacper mnie zostawił, po mimo tego nadal mam nadzieję że wróci i wszystko będzie jak dawniej. Sprawa morderstw jeszcze nie została wyjaśniona i jak tu polegać na policji. Codziennie czekam z nadzieją że Kacper hociaż zadzwoni albo napisze. Chciałam o nim zapomnieć ale nie potrafię, co prawda byłam na "randce" z Chrisem ale to nie to. Chris jest naprawdę bardzo fajny miły i przystojny ale na razie jesteśmy tylko znajomymi, nic więcej. Dzwonek do drzwi wyrwał mnie z przemyśleń, wywlokłam się ze swojego łóżka które z resztą od pewnego czasu stało się moim najlepszym przyjacielem, może to przeznaczenie i Kacper to pomyłka? Może to tak naprawdę łóżko jest moją prawdziwą miłością? Z moim szczęściem jest to bardzo możliwe. Kolejny raz odezwał się dzwonek, no tak miałam otwożyc a stoję na środku pokoju jak ten głupek, stoję i myślę. Wyszłam z pokoju i powolnym krokiem doczłapałam się do drzwi, niespodziewałam się co a raczej kogo tam zastane. Otworzyłam drzwi i to co zobaczyłam przyprawiło mnie o dreszcze, stałam jak słup nie byłam wstanie się jakkolwiek ruszyć ani nic powiedzieć. Doznałam jakiegoś paraliżu przez to kogo zobaczyłam w drzwiach.
?:Cześć - powiedział a raczej spytał - Julka? - dopowiedział staliśmy w niezręcznej ciszy żadne z nas się nie odzywało. Po chwili poczułam że paraliż powoli ustaje.
J:Kacper? - przemieżyłam chłopaka wzrokiem , jak to możliwe tak długo czekałam, a teraz nawet z trudem mi coś powiedzieć, no tak z moim szczęściem wszystko tak wygląda. Czy chociaż raz w tym moim niezbyt interesującym życiu wydarzyło się coś i poszło po mojej myśli? Odpowiedź jest prosta-nie.
?:Nie, Alex - co tutaj się dzieje? ja już nie wiem czy mózg płata mi figle i wszędzie wodzie Kacpra, czy to jest jakiś jego sobowtór. zaraz zwariuje - ale byłaś blisko jestem jego bratem - to Kacper miał brata? Fajnie że dopiero teraz się o tym dowiaduje.===================================
Przepraszam że taki krótki ale za niedługo pojawi się dłuższy przypominam jeszcze o konkursie znajdziecie go jak się cofnięcie
CZYTASZ
„Take your time, don't rush" JxK
FanficPisze z nudów, jednak myślę że książka jest warta uwagi jak przeczytasz to się dowiesz chyba tyle miłego czytania