İyi okumalar...!!
Dün Harry ile olan konuşmalarımız aklıma geldiğinde sürekli kıkırdıyordum. Şimdiden aramızda bir başlangıç var ve bu çok hoşuma gidiyor. Onu seviyordum ve sürekli bunu ona söylemek istiyordum. Ama bazen o kadar sinir bozucu oluyor ki onu dövmek istiyordum.
Merdivenlerden gelen ayak sesleriyle yerimde doğruldum. Arkamı dönüp baktığımda Harry'i elinde siyah bol tişörtüyle gördüm. Üstü çıplaktı belli ki burda giyenecek. Açıkçası bu dövmeleri çok hoşuma gidiyor. O siyah mürekkep ona çok yakışıyor.
''Harry hava buz gibi neden üstün çıplak?'' diye sordum.
''Çünkü spor salonuna ineceğim ve biraz kas çalışacağım.'' Evin büyük olduğunu biliyorum ama bir spor salonu olduğunu bilmiyordum.
''Spor salonunu daha önce hiç görmemiştim.'' deyip ayağa kalktım. Elini bana uzatınca bende parmaklarımı onunkilerle kilitledim. Beni kendine biraz daha kendine yaklaştırdığında içimdeki kelebekler tekrar harekete geçti.
''İşte sana fırsat.'' Lanet olsun nefesi dudaklarıma değiyordu. İçimde ki ses onu öpmemi söylüyordu ama, bunun zamanı değildi.
''O zaman ben sana yiyecek bir şeyler hazırlayıp getiriyim.'' Elini yanağıma koyup okşamaya başladı ve müthiş gamzeleri ortaya çıktı.
''Bu güzel ellerinin yorulmasını istemiyorum. En iyisi dışardan söyleyelim.'' Lanet olsun vücudum yanmaya başladı.
''S-Sen nasıl istersen?'' deyip başımı utançla eğdim.
''Mmm, peki ne yemek istersin?''
''Pizza olur mu?'' diye öneride bulundum.
''Güzel seçim. Ben aşağıdayım o zaman."
''Sen git. Bende pizzalar gelince yanına gelirim.'' dediğimde elimi onun elinden çektim.
''Seni bekleyeceğim.'' İşte yine kızardım.
***
Uzun bir süredir pizzacıyı bekliyordum. Yemin ederim geç gelirse, para vermeyeceğim. En sonunda kapının zil sesiyle hızlıca oraya yöneldim. Kapıyı açtığımda karşımda pizzacı yerine Zayn vardı. Çok endişeli bir yüz tavrı vardı.
''Zayn ne işin var burda? Harry evde hemen git." Eğer onunla görüştüğümü öğrenirse, ben biterdim.
''Merak etme seni rahatsız etmek için gelmedim. Seni uyarmaya geldim." Uyarmak mı?
''Ne oldu ki?''dediğimde nefesini sertçe üfledi.
''Ariana ve kızları bugün konuşurken duydum ve...'' deyip gözlerini devirdi.
''Ve?'' Sesim fazla yüksek çıkmıştı.
''Ve Ariana bugün Harry'i bara çağırıp ona orda tuzak kurucakmış. Yani Harry bu akşam Ariana'yı becerebilir.'' Bu kıza zaten en baştan beri güvenmiyordum.
''Sürtük!'' diye tısladım. Sinirlerim şuan en yükseklerdeydi.
''Sakin ol. Eğer bu olayın gerçekleşmesini istemiyorsan Harry'nin bu akşam o bara gitmesini engelle."
''İyide ben ne yapabilirim ki? Beni asla dinlemez." Kesinlikle dinlemezdi.
''Bella benimle dalga geçiyor olmalısın. Kız olan sensin, bir şekilde onu etkile, ne bileyim yap bir şeyler işte. Yoksa Harry'nin satın aldığı kız ünvanına dönersin.'' Bu olamaz. Her şey olur ama bu olmaz.
Zayn'in arkasından gelen pizzacıyı görünce hızlıca elindeki pizzaları alıp parasını verdim. Zayn tekrar bana döndüğünde bakışlarım tekrar onunla buluştu.
''Ben sana güveniyorum. Sen halledersin." deyip alnımı öptü. Açıkçası buna çok şaşırdım.
Zayn hiçbir şey demeden gidince elimde pizzalarla dona kaldım. O sürtük ben ve Harry'nin arasına girmeye çalışıyor ama ben ne olursa olsun buna izin vermeyeceğim.
***
Elimde ki tepsideki pizza ve içeceklerle yavaşça aşağı indim. Uzun bir koridor vardı. Koridorda yürürken camdan görünen kapalı havuz dikkatimi çekti. Gerçekten bilmediğim birçok şey varmış. En sonunda spor salonunun kapısına ulaşmıştım. Kapı açıktı ve kulağıma müzik sesi geliyordu. Sessizce içeri girdiğimde gördüğüm manzara karşısında bayılabilirdim.
Harry gerçekten kas çalışıyordu. O elinde ki aleti kaldırırken derin derin nefes alıp veriyordu. Vücudu terlemişti her yerinden ter akıyordu. Kasları o hareket ettikçe geriliyordu.Açıkçası gerçekten çok seksiydi. Bakışları benimle buluşunca ona bakmayı kesip tamamen içeri girdim. Müziği kapatıp bana iyice yaklaştı.
''Beni mi izliyordunuz hanımefendi?'' dedi nefes nefese.
''Y-Yok ben sadece--'' Ağzının kenarı kıvrıldı.
''Ben anladım." Bir şey demek yerine yanaklarımı şişirdim.
''Sonunda gelebilmiş. Açlıktan öleceğim.''
''Hadi başlayalım." deyip ikimizde yemeğe başladık.
Yemekleri yedikten sonra Harry yüzünü havluyla sildi. Terleri hafiflemişti ama yine de tatlı. Telefonuna baktığında boğazım düğümlendi.
''Bir sorun mu var?''dediğimde bakışlarını bana çevirdi.
''Hayır sadece Ariana kızlarla bir parti yaptığını söyledi ve beni de çağırdı." Gözlerimi irileştirerek ona baktım.
''G-Gidicek misin?''
''Bilmiyorum.''dediğinde hızlıca ona yaklaşıp alnını alnıma yasladım. Şaşkın gözleri benimle buluştu.
''Bella... Ne yapıyorsun?''
''Gitmeni engelliyorum.'' dedim fısıldayarak.
''Ne?'' Kaşları çatılmıştı.
''Bırakma beni!'' Dudaklarımı ona sürttüm.
''Bella sen--''
''Seni istiyorum Styles.''deyip yumuşak dudaklarına yapıştım. Lanet olsun kendime engel olamıyordum.
Öpüşüme karşılık verince artık birbirmize kenetlendik. Beni kucağına alıp minderlerin bir tanesinin üstüne bıraktı. Kendini bana bastırdığında, sertliğini hissettim. Benden ayrıldığında ikimizde nefes nefeseydik.
''Bella sen ne yapıyorsun?''
''Seni hissetmeye çalışıyorum.'' Lanet olsun onu gitmesin diye engellemeye çalışmak istedim ama şimdi, onu deli gibi istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satılık : Karanlık Günler [h.s]
FanfictionHataların olduğu, yalanların dokunduğu, yanlışların yapıldığı, ihanetin sarstığı,sevgisizlikten öldürülmüş, kaderlerin zarar görmüş olduğu, gerçeklerin ortaya çıktığı bir hikaye. Karanlığın tek gerçek hikayesi!