Bölüm-32

1.3K 42 6
                                    

Gençler hikayeye yeni karekterler ekliyorum.Hikayeyi canlandırmak istiyorum.

Beyoncé-Haunted ile okuyun! 

Zayn'in Ağızından 

Bella ile konuşmalıydım.Ariana ile plan yapmak içime sinmesede onu görmeliydim.Onu incitmek istemiyordum ama onu kaybetmekte istemiyordum.

Evin önüne geldiğimdekomşuların kapıda bir sürü insan vardı.Kapıyı yumrukluyorlardı.Hızlıca o tarafa koştum.Yaşlı bir amcayı hemen kendime çevirdim.

''Burda ne oluyor?''

''Etraftaki kokuyu almmıyor musun?Evden gaz kokusu geliyor.Evde hamile bir kız varmış!''

Yüce İsa sen bizi koru!Etraftaki herkesi kenrar çekip ayağımla kapıyı kırmaya çalıştım.Bir kaç sert vuruşumdan sonra kapı açıldı.

Evin kokusu çok kötüydü.İçeri girdiğimde bir kaç kişi mutfağa yöneldi.Benim gözlerim ise yerde öylece bayılmış Bella'ya takıldı.

Üzerine eğilip onu bir kaç kere sarstım ama uyanmamıştı.Kucağıma hızlıca aldım ve evdeki herkesi dışarı çıkardım.

Hızlıca bir taksi çevirdim ve hastaneye yöneldim.

                                                                    ***

Taksiden inip bir sedye için bağırıp duruyordum.Sedye gelince Bella'yı ona yatırdım.Yoğun bakımın önüne geldiğimizde ben yine dışarda kalmıştım.

Yere çökmüş bunların nasıl olduğunu düşünmeye başlamıştım.Bu sefer nasıl birşeydi bu?Bella bunu yapmaz.Sonuçta sevdiği adamla birlikteydi.

Bir anda omzuma konan elle irkildim ve o tarafa baktım.Renkli mavi gözleri ve masum yüzlü biriydi.Ama yüzünde çok büyük bir telaş vardı.

''Affedersiniz!O kız kimdi?''

''Şeyhh...O benim bir a-arkadaşım!''dedim zorla.

''Adı ne acaba?''

''Şeyhh...Bella Thorne!''dedim şaşkınlıkla.Gözleri ve ağzı şaşkın bir şekilde açıldı.

''İnanamıyorum o Bella'mı?''

''Galiba tanışıyorsunuz...Nerden gördün bizi?''neler oluyor? 

''Hastaneden çıkarken sedyenin üstünde onu gördüm!''

''Siz nerden tanışıyorsunuz?''dediğimde sertçe yutkundu.

''O benim--''lafının bölünmesinin sebebi doktorun çıkmasıydı.Adını bilmediğim bu kız benden önce davrandı.

''Doktor bey!Neyi var?''dedi telaşla.

''Çok önemli birşey yok!Ama biraz daha geç gelseydi,bebeği kaybederdi.Sadece minik bir nefes darlığı çekmiş''

''Peki şimdi görebilir miyiz?''

''Elbette''dediğinde kapıya yöneldim.Ama bu kız beni resmen itti ve kendisi içeri daldı.

Arkasından içeri girdiğimde kafası caman dönük Bella'yı gördüm.Uzun bir süre ikimizde ses çıkarmadık.

Arada bir hıçkırıyordu,belli ki ağlıyordu.Kafasını yavaşça bize dödürdüğünde yaşlı ve kızarmış gözlerinden nasıl korkttuğunu anlamıştım.

Bella'nın ağlamaklı hali bir anda gitti ve onun yerine kızgın bir ifade geldi.Hayır bana değil yanımda ki kıza kızmış gibi görünüyordu.

Satılık : Karanlık Günler [h.s]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin