Bölüm-9

2.7K 72 1
                                    

Yb geldi gençler!!Umarım beğenrisiniz!!Şarkı ile birlikte okuyun!!İyi okumalar...!! 


Harry ile konuştuktan sonra odama çekilmiştim. Uzun bir süre odada vakit geçirmiştim. Aşağıdan gelen seslerle merakım gittikçe arttı.

Ne olduğunu anlamak için odadan çıktım. Merdivenlerin başında durup salona iyice baktım. Harika bir dekorasyon yapılmış, masada iştah açacak yemekler ve daha ne olsun dedirtecekler. Harry elindeki bardakları masaya bırakıp bana döndü.

''Sonunda aşağı inebildin,sen gelmeseydin ben gelecektim.'' dediğinde güldüm.

''Sen ne yapıyorsun?''

''Akşama bizim çocuklar ve eski bir kaç arkadaşımla parti düzenliyorum.''

Aklımda şuan bir soru işareti vardı. Bizim çocuklar derken Liam,Louis,Niall ve Zayn' mi demek istemişti. Derin bir nefes alıp aklımdaki soru işaretini ona sordum.

''Zayn'de mi geliyor?'' dediğimde bakışlarını benden kaçırıp yere baktı.

''Evet!''

İnanamıyorum! Onun bana yaptıklarını nasıl unuttur? Beni hiç mi düşünmüyor? Bazen gerçekten Harry'i pataklayasım var.

''S-Sen ne diyorsun, onun bana yaptıkları—'' lafımı kesmişti.

''O gece sarhoş olduğunu söyledi ve benden özür diledi,bu akşam senden de özür dileyecek yani sorun yok!''

Şuan seni fena pataklamak istiyorum Styles. Benim fikrimi nasıl sormazsın.Tabii ben senin malınım sonuçta, ben satılmış ucuz türden bir kızım ama sen görürsün Styles senden intikamımı alırım. Ona sahte gülüşlerimi saçarak oyunuma başladım.

''Çok iyi etmişsin, açıkçası bende anlamıştım onun sarhoş olduğunu ama bir an üstüme saldırınca biraz korktum,şimdi gidip onun için hazırlanmalıyım rezil olmayalım dimi ama'' dediğimde gözlerini kocaman açtı ve beni şaşkınlıkla merdivenlerden çıkarken bakışlarıyla takip etti.

Odaya girdim ve kapıyı arkamdan kapatıp kilitledim.Dolabıma yönelip hazır olan kıyafetlerimi aldım. Üstüme 'love' yazılı askılı bluzümü,altıma dar lacivert deri kotumu,ayağıma siyah simli ayakkabılarımı ve siyah simli ceketimi giydim. Hafif sade bir makyaj yapıp aşağı indim.

Harry'nin Ağızından 

Kapının zil sesiyle yerimden kalkıp kapıya yöneldim.Kapıyı açtığımda önce Liam sonra Louis sonra Niall ile selamlaştım.En sonunda sıra Zayn'e geldi.

''Selam dostum!''

''Selam Zayn!'' dediğimde gözleri merdivene yöneldi. Bu bakışları benim sinirlenmeme ve kaşlarımı çatmama sebep oldu.

''Bella yok mu?''

''Yukarda hazırlanıyor.'' dedim nefesimi üflerken.

''Harry...sevgilim?!'' diye gelen sesle sertçe yutkunup gözlerimi büyülttüm.Kafamı o tarafa çevirdiğimde eskilerimden olan Ariana'yı gördüm.

Koşarak boynuma sarıldığında ona karşılık verdim.Onun burda olması iyi bir fikir mi bilmiyorum? Merdivenlerden gelen ayak sesleriyle bakışlarımı oraya çevirdim.

Bella'nın o muhteşem görünüşü ve gülüşü beni benden aldı diyebilirim. Bir an Zayn'e baktığımda ona doğru ilerliyordu. Bella bana gülüşüyle yan bir bakış attı. Lanet olsun çok güzel olmuştu...!

Bella'nın Ağızından 

Harry'e ters bir bakış attıktan sonra Zayn'in olduğu tarafa ilerlemeye başladım. Zayn'e yaklaştığımda elimi kavrayıp minik bir öpücük kondurdu.

''Çok güzelsiniz.'' dedi ve göz kırptı.

''Sizde çok yakışıklısınız.'' Harry'nin bakışlarını üstümüzde hissedebiliyordum hatta burnundan soluyordu.

''Bella geçen yaptıklarım için çok üzgünüm.''

''Önemli değil Zayn. Aslında benimde suçum var o gece sarhoştun ağırdan almam lazımdı.''

''Hem anlayışlısın, hem asaletlisin, hem de güzelsin.. Harry çok şanslı.'' dediğinde kısık gözlerle ona döndüm.

''Evet bencede çok şanslı.'' dediğimde Harry hafiften sırıttı ama benim gözüm yanında ki esmerdi. Harry'e acayip sokulmuştu bu da benim canımı sıkmıştı.

Harry bunu fark etmiş olacak ki bilerekten ona sokuldu.Ben boş değilim Styles.Bende oyunuma devam ederek Zayn'in koluna girdim.

Yavaşça salona geçtik ve  ben Zayn ile birlikte oturduk.Harry'de bilerekten Ariana'yı koltuğun altına alarak karşımızda ki koltuğa geçtiler.

Uzunca bir süre Zayn ile konuştuk. Müziğin gürültüsünden kimse bizi duymuyordu. Zayn geçen sefer ki gibi değildi. Bana karşı oldukça nazikti.

''Harry hakkında bir şeyler öğrendiğini duydum.''

''E-Evet.''

''Bir katilin sevgilisisin.'' dediğinde sertçe yutkundum. Sevgili değiliz aslında esmer çocuk.

''Öyle ama gerçekleri öğrenince çok üzüldüm.'' dedim ve ona yüz vermedim.

''Fazla güvenme istersen.''dediğinde tek kaşımı kaldırdım.''

''Ne demek istiyorsun?''

''Mesela şu Harry'nin yanında ki kız varya Ariana, kısa süre Harry ile birlikteydi ama sonra onu da bıraktı.''

''Belli ki o kız tek gecelik, iyi de bunun Harry'nin katil olmasıyla ne alakası var?''

''Harry'nin babası Ariana ile tehdit edince onu da bırakmak zorunda kaldı.'' dediğinde bacaklarımın uyuştuğunu hissettim.

''Yani—''

''Yani sana tavsiyem ona çok güvenme yoksa emin ol sıra sana da gelebilir!''

Sıra bana da gelebilir!Lanet olsun...! 

Satılık : Karanlık Günler [h.s]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin