Lenea

5.4K 257 57
                                    

Vreau să încep prin a le mulţumi tuturor băieţilor care nu mi-au stricat singurătatea de pe clasa a V-a, sau celor cărora au fost interesanţi de mine pentru maxim 2 zile, pentru că altfel nu aş mai fi avut despre ce scrie acum. Mersi băieţi, cum vă mai sunt piţipoancele? ( am încercat să mă opresc, serios! )

Bun. Începem cu începutul de după primul început, şi anume prezentarea. Conform unor ghiduri " Cum să scrii pe Wattpad ", acesta este momentul în care eu vă spun cine sunt, numele meu ( în conformitate cu bunăvoinţa mea de a mi-l expune) şi constituţia mea fizică. Ei bine, mă voi prezenta Fall, pentru că sunt într-o cădere liberă, te-ai prins?

Nu mă plâng de constituţia mea. Când mă uit în oglindă chiar îmi vine să mă aşez în genunchi, cu un inel, şi să mă iau în Las Vegas, dar se pare că nimeni nu a făcut-o până acum. Sunt bulversată. În orice caz, dacă eu nu ştiu cum NU trebuie să te comporţi în preajma unui mascul, atunci nu ştiu cine. Ştiu că sună trist, dar chiar sper ca comportamentul meu să nu mai fie de vină şi data viitoare.

Sper că nu v-am plictisit până acum, şi dacă v-am plictisit .. vă rog daţi-mi o cafea ca să mă trezesc. Oricum nu aveţi ceva mai bun de făcut. Nici eu, doar că bucătăria mea este după hol şi îmi este LENE.

Eee şi uite că avem şi prima lecţie de neatracţie:

LENEA

Nu ştiu despre voi, dar lenea mea este uriaşă. Şi prin uriaşă mă refer la momentele alea când ţi-e prea lene să clipeşti, că te simţi aşa de bine nefăcând nimic. Momentele alea mă definesc pe mine. Persoană mai comodă decât mine nu cred că există pe planeta asta. Cel puţin aşa zice mama. Probabil că dacă blocul ar lua foc, aş rămâne înăuntru doar pentru că este atât de cald şi de bine. Cât despre TV, flebeţea mea. Bun. Vă spun lucruri plictisitoare despre mine. Şi? Ei bine, şi-ul apare atunci când masculul de lângă tine, sau de cele mai multe ori, cel de după calculator, ştie asta. Conversaţia de genul ăsta:

" - Ne întâlnim în 20 de minute?

- Nu pot acum, stau în pat, la TV.

- Haha! Deci unde ne întâlnim?

- Am zis că stau."

Ce-i drept, nu era mare frumuseţe de mascul, dar ERA un mascul. Când l-am văzut acum o săptămână nu am fost prea sigură, dar trecem peste. Ideea este că genul ăsta de conversaţie omoară tot cheful. Cu suliţa. Şi se lasă cu sânge şi maţe pe afară. Am deviat de la subiect. Cum spuneam, nu fă şmecherii de astea nici măcar să pari interesantă, pentru că, dacă nu este genul ăla de " pămpălău " cum spune tata, va avea alte " femeiuci " cu care să se " împrietenească ". Cred că ai înţeles ideea.

Oricum vreau să subliniez faptul că nu e vina mea ce se întâmplă.

La naiba cu băieţii.

Cum să rămâi singurăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum