Extra-sine-importanța

971 63 24
                                    

    

     " Deci,acum cativa ani a fost nunta surorii mele ... Kill Me!" Oribil. Atât de crud. " Si na,de dimineata o venit..nasii mei...Desigur,erau 3 masculi acolo, dar cel blond mi-a atras atentia..cu 3 ani mai mare ca mine... " Obraznică mică. D'ăştia îţi trebuie ţie? " Na,judecati-ma voi acum! Normal,a venit si vara mea acolo...Si toata seara,masculul ala a urmarito sa o pupe,ce naiba vroia sa-i faca,in timp ce eu ma abtineam sa nu-i f*t una in co****e alea de pasarar." Atenţie, atenţie vă rog! Limbaj vulgar detectat pe raionul 8, hei, raionul 8, atenţie!  " Concluzia? Si in ziua de azi o mai urmareste. Concluzia concluziei? Masculii sunt nesim-porci." Îmi place stilul tău, femelă. Îmi place mult. Femela aceasta adevăr grăieşte.

    Bun. Bun, mă. Deci am mers dimineața asta să cumpăr mere. Cum naiba să te pună maică-ta să cumperi mere la 8 dimineața, în șurubu' meu. Și apropo nu știam unde să merg că m-am mutat. M-am mutat, măă! ( aduceți ghivece cu flori, maică-mea primește tot.) Bă, băă! Deci am primit mesaje:

     " Cand pui odata next?"

     " Hai femeie azi"

     " Pune cap nou că te sugrum cu ciorapu"

      Mă, ce-i drept că am niște semne pe gât, da' cred că e coincidență. Și na, uite că pun acum. ( hei tu, omu' cu ciorapu', regretă-ți vorbele)

      Am ales pățania de sus că am și eu o chestie asemănătoare. De fapt nu chiar. De fapt deloc. Da' amintiți-vă că nu sunteți aici să criticați. Sunteți aici să prindeți curaj, să moară papagalu' lu' vecina. Fosta vecină. Mă apucă sentimentele, la naiba.

      Deci eram la munte anu' trecut și eram tare faină, că abia m-am tuns. Serios mă, aveam un bob mai bob decât Mazăre. Nu? Oricum ideea e că viața este o ironizare a specificului omenesc împletită cu denaturarea idealului existențialist. Ce pila mea de unghii. Nu mai știu despre ce vorbeam, da' porcul meu de Guineea pare să fie atras de mouse-ul de la laptop. Să îmi fac griji?

     Și în fine, stăteam pe sanie în fața cabanei și nu, nu eram singură, cum poate sunteți tentați să credeți, crăișori mici ce sunteți. Eram cu încă o prietenă foarte bună ( nu, nu eu am împins-o din telescaun, nu contează e zice jandarmu' Florea) și cu Vasile și Costel. Al naibii Costel, fiul diavolului, că i s-a făcut sete la nenorocit și s-a dus să ia Prigat ( zâmbești, prinzi chef de viață) cu fata aia cu breton. Și cu cine am rămas eu? Cu dragul de Vasile. Și despre ce vorbeam cu dragul de Vasile? Despre cum îmi făceam eu cocul în vârful capului să stea rotund, înainte să fiu boabă. Ce naiba? Tot timpul vorbesc despre chestii mai plictisitoare decât " ritualul de frumusețe" a lu' bunica?

     Și am ajuns la lecția de neatracție:

           Extra-sine-importanța

     " Nu am înțeles nimic, soro, ești plictisitoare!" Ce? Ce? Nu pot să cred ce ai spus! Cum poți să îmi spui " soro"? Lipsă de respect, generația " Avatar". Oricum, ideea e că părea să îi placă foarte mult conversația, când ne întâlneam privirile accidental și rămâneau așa timp de câteva secunde. Prefăcutu' naibii. Da' era fain totul până când s-au întors Bretonel și Costeluș cu Prigățelul cu pulpiță. Nu, scuze, nu era cu pulpiță pe vremea aia. Era prea noroasă. Și evident că nu se putea să bem suculețul diavolului acolo, deci am mers în cabană.
     " -Nu-i așa că suntem irezistibile, eu?
      - L-am terminat, eu."
     Și cum eram eu așa încrezătoare în mine, vorbeam și râdeam cât n-am făcut-o în toată viața mea de adolescent ultra-adolescentin. La cât de extraordinară eram, era practic imposibil să nu ies în evidență și să nu-i placă lu' Vasile de mine. Credeam. Credeam. Eu credeam. Da.  Credeam. Așa că eu stăteam lângă Bretonel, ea lângă mine, Vasile în fața noastră, noi în fața lui.
     "- Ești foarte drăguță." spune Vasile.
     "- Mersi." spune eu.
     Față lungă. Am rămas cu fața lungă, că de fapt nu mi-a spus mie. Fain. Foarte mișto. Și eu care credeam că avem o legătură specială. Sper să cazi de pe sanie, Vasile. Mică răutăcioasă ce sunt. Adică până la urmă tu şi eu am purtat o discuţie magică despre cocuri. Despre cocurile mele! Ignorantule.


     Concluzia? A fost un moment așa penibil că următoarele zile trebuia să țin tot timpul telefonul la încărcat. Se descărca rapid, nu știu de ce. Concluzia concluziei? Nu te crede cea mai mișto-super-ultra-fată de pe Terra. Probabil există şi altele.
     Off. Apropo vă aştept păţaniile pe privat.

     Oricum vreau să subliniez faptul că nu e vina mea ce se întâmplă.

                                                                                   La naiba cu băieţii.


    

Cum să rămâi singurăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum