" Ma bucur ca putem sa iti trimitem aventurile noastre cu baieti" Ok, asta a sunat cam ciudat, da' na, că am curaj să citesc mai departe. " Deci eram afara cu cea mai buna prietena a mea si stateam pe banca cand a aparut varul ei super dragut de care imi placea de vreo 2 ani." Aici să se înţeleagă, castorii mei, că nu e var, e văr. Ar fi ciudat să ai un var. Acum lavabilul e la modă. " Sa asezat langa mine si m-a intrebat ce fac si atunci eu i-am zis ca nu am stare si m-am ridicat." Na, se mai întâmplă. Îmi pare rău. " Atunci am inceput sa sar ca o nebuna si am alunecat si am cazut." Eh, priveşte partea bună ... Măcar degetele le ai întregi, ca să ne scrii. Despre mascul ... Era un cretin, nu te merita. Auzi la el, să te lase să te ridici. " Atunci sa uitat la mine si a ras si am ras si eu ca sa nu fie si mai penibil". La mine nu se întâmplă aşa. Nu-mi place să denaturez penibilul, îmi place original. Da' până la urmă te judecă o Cădere care a întâmpinat în pijama un mascul, aşa că ... Scuze, atât.
Bun. Deci vreau să vă mulţumesc extra mult că mi-aţi trimis păţaniile voastre, pentru că nu au fost puţine. Am ales cea de sus că reprezintă o disproporţionalitate a fiinţei lingvistice. Ba nu, de fapt era prima. Şi trebuie să recunosc că parcă mă simt mai bine. Parcă.
Ştiţi legile naturii? Stai să zic altfel. Ştiţi ce-i aia ploaie? Da, şi eu credeam la fel înainte să îi cunosc răutatea primită de la diavol într-o joi. ( urăsc joia). Şi na, chestia e că nu este chiar rea, dacă stai să te gândeşti, numa' că abia aşteaptă să îţi spargă capul cu un topor pe care scrie " Vreau să te omor", în timp ce râde malefic de se aude până Asgard şi înapoi. Thor, credeam că o să opreşti asta, mascul ignorant ce eşti. Da' în fine, când am văzut păţania de mai sus, mi-am zis să vă povestesc o chestie de pe vremea de anul trecut. De pe vremea ploioasă, te-ai prins?
Deci eram la ora de sport. Sportu-i fain, da' dădeam norma. La sport. Ştii? Şi eu, aia faină cu o viteză de femelă Speedy Gonzales, mă pregăteam. Cu flotări, haltere, păpuşi şi mă uitam de sus la ăi' fraieri care scot viteză de îţi vine să te dai cu capul de asfalt.
Şi am ajuns şi la lecţia de neatracţie:
Ploaie
" Da' e fain, te face să te simţi ca o fată frumoasă din filmele tragice cu vampiri!!!!!!!" Linişteşte-te femelă, că mă sperii.
Na, dacă nu v-aţi prins că urăsc ploaia, prindeţi-vă: O urăsc. De ce? Că lasă bălţi fără pic de neruşinare, măgara. Să-i cumpere cineva norului un scutec. În fine ... cum stăteam eu alergând pe loc, ăla fainu' masculu' alergătoru' ... alerga. Nu mai ştiu ce viteză a scos, da' ţin minte că eram într-un extaz al naibii de mare. Magică alergătură. Evident că nu mă puteam lăsa mai prejos, mai ales că aveam adidași noi și roz. Așa că era rândul meu. I-am dat mită un pachet de biscuiți lu' ăla care dădea startul, să fiu după my crush că na ... Așa merg lucrurile în generala. Mai ceva ca la Prahova.
"- Auzi, my corp?
- Aud, my conștiință.
- Suntem noi ca toate femelele alea, my corp?
- Noi suntem mai vitezomane, my frumusețe magică"
Și evident că mi-am luat locul de start de jos, că eram avansată, la naiba. Nici nu vreau să mai spun cât de super mișto mă simțeam. Ceru' mă aplauda, gândacii se lăsau călcați în picioare de mine. Mă venerau. Era ca atunci când alergi într-un câmp de petunii. Petunioasă. Viața era frumoasă. Da' toată chestia asta nu a ținut mult că balta diavolului era alunecoasă. <=(Tocmai am făcut rime fără voia mea. Ce se întâmplă cu mine??) Şi deşi alergam săltând mai ceva ca o antilopă înainte de fătare, cineva mi-a pus beţe în roate. Doamna Baltă. Am observat eu că parcă ceva nu merge bine, că parcă se înclina orizontul, da' am zis că e ceva normal, că alerg repede. Foarte repede.Nici nu vreau să spun cum au reacţionat toţi. Toţi. Au râs. Plus crush-ul ăla nenorocit. Cum îţi permiţi, mascul tocilar ce eşti? Te urăsc. Glumeam, sună-mă.
Concluzia? Norii nu mă respectă. Clocluzia concluziei? Fără bălţi, sunt pline de ură. Nu mă interesează dacă vrei să te îneci. Aruncă-te într-o găleată.
Aştept păţaniile voastre pe privat. Ura noi, oameni frumoşi.
Oricum vreau să subliniez faptul că nu e vina mea ce se întâmplă.
La naiba cu băieţii.
CITEȘTI
Cum să rămâi singură
RandomHaide, sunt sigură că nu eşti una dintre acele fete care au toţi băieţii la degetul mic de la picior. Şi dacă eşti, îţi doresc fericire, iubire şi mai puţin machiaj că la naiba cu masculii de pe planeta asta! Deci dacă vrei să rămâi singură pentru a...