السلام عليكم حبايبى 👐👐
الخوف ... شئ صعب جدا بالنسبة لكل انسان فى هذه الحياه سواء أكان هذا الشخص قويا سواء هذا الشخص ضعيف كلا منا معرض للخوف وعلى اشكاله تقع مثلا الخوف من فقدان العزيز والغالى الخوف من اى شئ ...................................................... .......................
رأى اسر كل تسجيلات الكاميرات وراى اليد الذى سحبتها واقسم بداخله بأن يكسر هذه اليد الذى لمستها ....
لم يستطع ان يأخذ رقم العربية لشدة سرعتها ... ظل يدور بالسيارة وكأن عقله توقف ظل يتذكرها ويفكر فى حالها الان ... وقف فى مكان خالى ونزل من سيارته ظل ينهج بصوت عالى يريدها يريد اخذها فى احضانه يريدها بقوه
اسر بصوت عالى .... مين .. مين الو،،، الى عمل ميييين مش هسيبكم مش هسيب اى حد كان مشترك فى الموضوع ده مش هسيب اى حد
ظل يفكر قليلا حتى خطر على باله كريم وتذكر ما حدث قبل ذلك وتذكر التهديدات التى جاءت له التى كان محتوها ،،،،، هاخدها منك وهحرق قلبك ،،، فى كل مره كانت تأتى له رسائل على نفس النهج .
،،،،،،،،......................................... .............................
فى غرفة ما تجلس دانه على سرير فى وضعيت النائمة لم تقوى على القيام وكريم يجلس امامها على الكرسى يبتسم بخبث .....
دانه ببكاء .....انت بتعمل كده ليه عايز منى ايه
كريم بضحكه شريره ..... هاهاهاه كل ده مش عارفه انا عايز اعمل ايه ..
رعبت دانه من تخيل الموقف وتلقائيا وضعت يدها على بطنها وابتلعت ريقها ....
دانه بخوف .... االله يخليك سيبنى فى حالى انااا اسفه على الى حصل قبل كده
كريم وهو يقترب منها وعيونه يتخللها الشر وهى تبتعد برعب ..... هدفى فى الحياه ديه حجتين وشاور بإصبعه ،،الاولى انتى والتانية احرق قلب جوزك حبيب قلبك عليكى ....
ابتعد عنها وهو مازال يضحك بشر لازم يشوفك وانتى فى حضنى لا ومش كده وبس هخليه مسلوب الاراده كده بيتعذب ومش قادر يعمل حاجه ...
نظر لها رائها تحاوط بطنها بقوه فضحك بصوت عالى ... هاهاها اللعبه احلوت لا وحامل كمان لا ده انا ربنا بيحبنى بقا هحرق قلبه عليكى وعلى الى فى بطنك هعيشه طول عمره يشوف الموقف ده
نظرت له دانه بكره وقامت ببطئ من مكانها ومسكته من ملابسه بقوه ظلت محافظه على هدوئها كثير لكن الان لم تسمح بذلك .....
دانه والشر يتطاير من عينيها ،،،،، انت عارف لو سيرة اسر جيت على لسانك ولا ابنى وبالله العظيم ما هرحمك متفكرنيش علشان سكتلك يبقا انا ضعيفه لا فوق فوق يا إما هتفوق على سواد .
أنت تقرأ
آثار الحب
Romanceعندما يقع بك القدر ويجبرك على فعل شئ لن تريده او لن تتخيل حدوثه ويحدث وتكون له آثار مشوقه فى حياتك يجعلك تعشق أنه آثار الحب آثار اى شئ صدفه يكون له وضع معين وذكرى لن تنسى ابدا💕💞💝 الحب اجمل احساس ممكن تحسه وتعيشه بيغيرلك حياتك بتبقى كل يوم عايز تص...