My Life and My Hero(part-16)

240 26 5
                                    

My Life and My Hero (part-16)

~ ကိုယ္တို႔ကတိမ္ေတြမဟုတ္ဘူး ေလျပင္းတစ္ခ်က္ေၾကာင့္ ကိုယ္တို႔ေတြကြဲကြာသြားမွာကို မလိုလားဘူး အဲ့ဒါ​ေၾကာင့္ လာမယ့္ မုန္တိုင္း​ေတြကို ခံႏိုင္ရည္႐ွိေအာင္ႀကိဳးစားပါကေလး ~

~ လူႀကီးက ကြၽန္ေတာ္မပိုင္ဆိုင္ႏိုင္တဲ့ လမင္းႀကီးဆိုရင္ေတာင္ လက္ခုပ္ထဲကိုေရျဖည့္ၿပီး လူႀကီးရဲ႕အရိပ္ကိုေတာ့ ဖမ္းထားခ်င္ေသးတယ ္...~

လျပည့္
လူႀကီး​ေရ ကယ္ပါအံုး ကြၽန္ေတာ္အရမ္းေၾကာက္ေနၿပီ ဒီလူေတြကကြၽန္ေတာ့္ကို ေသေလာက္ေအာင္ခ်ဳပ္ထားၾကတယ္

ရဲေသြးေနာင္
ကိုယ္လာေနၿပီကေလး အားတင္းထားပါ ေစာင့္ေနေနာ္..

ရဲေသြးတစ္ေယာက္ သူ႔ရဲ႕သူငယ္ခ်င္းမန္ေနဂ်ာဆီ အေျပးအလႊားသြားၿပီး အကူအညီေတာင္းခဲ့တယ္ သူ႔ခ်စ္သူေကာင္ေလးအတြက္ေပါ့..

" သူငယ္ခ်င္း ငါ့ကိုတစ္ခုေလာက္ကူညီ စမ္းပါ မင္းကအရင္ကရဲဌာနမွာ အလုပ္လုပ္ဖူးေတာ့ေလ ဖုန္းနံပါတ္တည္ေနရာေလး႐ွာေပး စမ္းပါ ျမန္ျမန္ေလးေနာ္ ငါအေရးႀကီးေနလို႔ "

" ေဟ်ာင့္ မင္းဘာေတြျဖစ္​ေနတာလဲ ငါ့ကို႐ွင္းျပအံုး "

" ဟိုဟာကြာ ငါ့ခ်စ္သူကို ျပန္ေပးဆြဲသြားတဲ့လူ႐ွိတယ္ထင္လို႔ လုပ္ပါကြာ ငါေတာင္းဆိုပါတယ္ "

" တည္ေနရာကငါေတာင္႐ွာေပးလို႔ရတယ္ ဒါဆိုဒီလိုလုပ္ကြာ မင္းကတည္ေနရာရၿပီဆိုတာနဲ႔ အဲ့ေနရာကိုခ်က္ခ်င္းသြား ငါကအေနာက္ကလိုက္ခဲ့မယ္ ရဲေတြနဲ႔ အိုေကလား "

" ေအး ရတယ္ကြာ အျမန္႐ွာေပး ဖုန္းနံပါတ္ပို႔ထားတယ္ ငါေတာ္ေတာ္ပူေလာင္ေနၿပီ "

" ေအးပါကြာ........ရၿပီ မင္းလိုက္သြား​ေတာ့သိပ္မ​ေဝးဘူးကြ ငါတို႔ဟိုတယ္ရဲ႕ မ်က္ေစာင္းထိုးမွာ အိမ္ပ်က္ႀကီးတစ္ခု႐ွိတယ္ အဲ့မွာကအသံအရမ္းလံုတာ အဲ့ကိုတစ္ခ်က္သြားၾကည့္ သတိေတာ့ထားေနာ္ "

" ငါကေဝးလားလို႔ကြာ နီးနီးေလး ငါလိုက္သြားမယ္ "

ရဲေသြးေနာင္
ကေလးေရ ကိုယ္လာၿပီေနာ္.....
.........
ကားေနာက္ခန္းအတြင္းမွ

My Life and My HeroWhere stories live. Discover now