My Life and My Hero(part-20)
~ မင္းကဓားေပၚကပ်ားရည္စက္ေလးဆိုရင္ေတာင္ မင္းကိုပိုင္ဆိုင္ဖို႔ ဓားကိုကိိုယ္ျဖတ္ေက်ာ္မယ္ကေလး ~
~ ခ်စ္ရတာပင္ပန္းတယ္ဆိုတဲ့စကားကိုၾကားဖူးလား အခုလူႀကီးကိုခ်စ္ရတာပင္ပန္းေနပီ အျပင္လူေတြေၾကာင့္ေပါ့....~
" မယ္လိုဒီ နင္ဘာေတြေလ်ာက္ေျပာလိုက္တာလဲ ခုနကလျပည့္ကလည္းေျပးထြက္သြားတယ္ ရဲေသြးကလည္းလျပည့္ေနာက္လိုက္သြားတယ္။..ေအာ္လျပည့္နဲ႔ရဲေသြးနဲ႔က တြဲေနတာ နင္ကလိုက္ျဖတ္ေနတာမလား "
" ေတဇ ငါ့ကိုအဲ့လိုလာမေျပာနဲ႔ ဒါငါတို႔ကိစၥနင္နဲ႔မပက္သတ္ဘူး ငါတို႔ေလာင္းထားတာနင္ႏိုင္ရင္ရပီေလ ဘာကိစၥငါ့ကိုအပစ္လာတင္ေနတာလဲ "
" သူငယ္ခ်င္းအရင္းႀကီးရဲ႕ခ်စ္သူကို ပိုက္ဆံယူၿပီး စႏိုက္ရေလာက္ေအာင္ေတာ့ငါေအာက္တန္းမက်ဘူး ၊လျပည့္အေပၚမွာဘာခံစားခ်က္မွလည္းမ႐ွိဘူး ငါတို႔ေလာင္းထားလို႔သာအလိုက္သင့္လုပ္ေနတာ၊ပီးေတာ့....ငါစကားကုန္ေအာင္ေျပာမယ္ နင္နဲ႔ေလာင္းထားတာျဖတ္လိုက္ပီ နင့္ဆီကဘာမွလည္းမလိုခ်င္ဘူး "
" ရတယ္ေလ ငါမေပးရပဲနဲ႔ သူတို႔အခုကြဲေတာ့မွာေလ ေက်နပ္တယ္သိလား နင့္ကိုခိုင္းတာမရလို႔ငါ့ဘာသာလုပ္လိုက္တာ "
" အၾကံပက္စက္တဲ့မိန္းမ နင္ငါသူယ္ခ်င္းမဟုတ္ေတာ့ဘူး ထြက္သြားေတာ့ ငယ္ငယ္ကလိုေဂါက္ေနတဲ့ဆိုက္ကိုမ "
" ဘာေျပာတယ္ "
" ဘာလဲ အနာေပၚတုတ္က်သြားလို႔လား နင့္အေပၚမေကာင္းရင္နင္ကျဖတ္ဆီးတတ္တဲ့ရက္စက္တဲ့စိတၱဇသမား သြားေတာ့ "
" ေအးငါသြားမယ္ ဒါေပမယ့္တစ္ခုေျပာခဲ့မယ္ ေတဇ ငါဖ်က္ဆီးမယ့္ဘဝေတြထဲမွာ နင့္နာမည္ကထိပ္ဆံုးပဲဆိုတာ "
" ေစတနာမွန္ရင္ဒုကၡမေရာက္ဘူးဆိုတာငါယံုၾကည္တယ္ နင္သြား အခုခ်က္ခ်င္းထြက္သြား"
မယ္လိုဒီထြက္သြားမွ ေတဇ ရင္ထဲကအပူလံုးႀကီးက်သြားေတာ့သည။္ နင္အရမ္းရက္စက္တယ္မယ္လိုဒီ
ငါမေျပာျဖစ္ခဲ့တာက လျပည့္ ကိုငါတကယ္ခ်စ္မိသြားတာ....ငါေတာင္းပန္ပါတယ္ရဲေသြး