~ အခ်စ္မွာစိန္ေခၚမႈေပါင္းစံုလာရင္လာႏိုင္တယ္ ဘယ္ေလာက္ခက္ခဲပါေစ ကိုယ္နဲ႔အတူတူေက်ာ္ျဖတ္ၾကရေအာင္ ကေလး..~
~ ေလျပည္ေတြဘယ္ေလာက္ေအးၿပီးတိုက္ပါေစ လူႀကီးရဲ႕အသက္႐ွဴလမ္းေၾကာင္းကလာတဲ့ေလကို ပိုျမတ္ႏိုးတယ္...~
" ျပန္ေျပာပါအံုး အန္တီရယ္ဘာလို႔လဲ ဘာလို႔အေမကသားကိုမေျပာခိုင္းတာလဲ ကြၽန္ေတာ္လည္းမသိရပါလား"
စိုးရိမ္သံမ်ားႏွင့္ေကာင္ေလး ဆန္ျပဳတ္သြားဝယ္ဖို႔အားေတာင္႐ွိပါ့ေတာ့မလား
" အန္တီလည္းမေန႔ကေဆးရံုလိုက္သြားမွသိတာ သူကမေျပာခိုင္းေပမယ့္ သူ႔ရဲ႕သားကတစ္ေယာက္ပဲ႐ွိေတာ့ေျပာလိုက္ရတာ သားအရမ္းဝမ္းမနည္းနဲ႔ေနာ္ အေမကိုဂ႐ုစိုက္"
" ဟုတ္ အန္တီ ကြၽန္ေတာ္ဂ႐ုစိုက္လိုက္ပါ့မယ္ "
" ေကာင္းပါပီကြယ္ အန္တီေစ်းသြားဝယ္လိုက္အံုးမယ္ေနာ္"
" ဟုတ္ကဲ့ဗ် "
ဘာလို႔အေမကငါ့ကိုမေျပာခိုင္းရတာလဲ အိမ္ေရာက္မွေမးရမယ္
......." ေဟ်ာင့္ ရဲေသြး ငါ့ကိုဟိုလျပည့္ေလးရဲ႕ အိမ္ကိုလိုက္ပို႔ကြာ "
ရဲေသြးေနာင္
ဘာလို႔ အဲ့ေလာက္ေတာင္ႀကိဳက္ေနရတာလဲ ငါ့ကေလးျငင္းလိုက္ရင္ အိုေကပီပဲမဟုတ္လား ယံုရမယ္ ယံုရမယ္"ေအး ၿပီးရင္ငါသြားေတာ့မွာသူ႔အိမ္ကို မင္းလိုက္ခ်င္ရင္လိုက္ခဲ့ "
"ေက်းဇူးပဲ သူငယ္ခ်င္းရာ လျပည့္ကိုေတြ႔ရေတာ့မယ္ ဟိဟိ"
"ေတာ္ကြာ နားၿငီးတယ္မင္းေရခ်ိဳးေတာ့ "
" ေအးပါ ေအးပါ "
မင္းကိုကိုယ္ယံုပါရေစေနာ္ ကေလး မင္းကိုဘယ္သူ႔လက္ထဲမွမထည့္ႏိုင္ဘူး....
အေတြးေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔ ရဲေသြးဟာ ခန္႔ညားစြာဝတ္ဆင္ၿပီးဆိုဖာေပၚ ေျချပစ္လက္ျပစ္ထိုင္ခ်လိုက္တယ္
သူစဥ္းစားေနတုန္းမွာပဲ ေဘာင္းဘီအိတ္ကပ္ထဲကအသံတစ္ခု....."ဟလို အေဖ "
" ငါမင္းကိုဘာေျပာထားလဲ ေရာက္ရင္ငါ့ဆီတန္းလာပါလို႔ မင္းနဲ႔ငါ႐ွင္းစရာ႐ွိတယ္လို႔ေျပာထားတယ္ေလ "