My Life and My Hero (part-17)
~ ေကာင္းကင္ႀကီး ဘယ္ေလာက္က်ယ္ေၾကာင္း မေျပာခင္ မင္းေလးအတြက္ ကိုယ္ရဲ႕ရင္ခြင္မွာ ေနရာဘယ္ေလာက္႐ွိလဲဆိုတာေျပာျပမယ္ မင္းနားေထာင္မယ္မလား ကေလး..~
~ ကြၽန္ေတာ္ လူႀကီးအေပၚထားတဲ့အခ်စ္ေတြက သမုဒၵရာထက္နက္တယ္ဆိုရင္ ယံုႏိုင္မလား.. ျဖစ္တည္မႈေတြအေၾကာင္းေျပာရရင္ မိုးလင္းသြားလိမ့္မယ္ အဲ့ဒီအစား လူႀကီးရဲ႕ ရင္ခြင္ထဲပဲ ကေလးတစ္ေယာက္လို ေနခ်င္မိတယ္ ~
" ေျပာေလ ကြၽန္ေတာ္လက္ခံႏိုင္ေလာက္တဲ့ဆင္ျခင္ကိုေျပာျပ "
" ဟိုေလ ကိုယ္..အဲ့ဒါက "
" ေတာ္ပါေတာ့ မၾကားခ်င္ေတာ့ဘူး သိပါတယ္ ကြၽန္ေတာ့္လိုလူကိုဘယ္သူကခ်စ္မွာလဲ ကြၽန္ေတာ္မွားတာပါ "
" အဲ့လိုမဟုတ္ပါဘူးကြာ မေျပာသင့္ဘူးထင္လို႔ပါ ကေလးစိတ္မဆိုးပါနဲ႔ေနာ္"
" ေတာ္ ကြၽန္ေတာ့္အိပ္ေတာ့မယ္ စကားတစ္လံုးမွလာမေျပာနဲ႔ ေျပာရင္ကြၽန္ေတာ္အလုပ္ခ်က္ခ်င္းထြက္မယ္ "
" ....... "
အနားအတူေနၿပီး စကားမေျပာရတာကတကယ္နာက်င္ပါလား.... ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ကေလးရာ..
ညသန္းေခါင္းေက်ာ္.. အခန္းႀကီးကတိတ္ဆိတ္ေနတယ္ ရန္ျဖစ္ထားတဲ့ခ်စ္သူႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ အသက္႐ွဴသံက ပံုမွန္ထက္ျပင္းထန္ေနတယ္ ။ သူကိုယ္တိုင္ကစကားမေျပာဖို႔ ေျပာထားေပမယ့္ မေနႏိုင္ဘူး ။
လျပည့္
ညဥ့္နက္ေနေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္အိပ္မေပ်ာ္ဘူး ကြၽန္ေတာ္မ်ားမွားသြားလားဆိုၿပီးစိတ္ပူမိတယ္ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ေက်ာအေနာက္ဘက္က ကြၽန္ေတာ့္လူႀကီး ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေပ်ာ္ရဲ႕လားမသိဘူး ငိုေနေသးလား လူႀကီးရယ္..." ကြၽန္ေတာ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္လူႀကီးရယ္ လူႀကီးဆီကေျဖ႐ွင္းခ်က္ကို နားမေထာင္ေပးႏိုင္လို႔ အမွန္ကေတာ့ကြၽန္ေတာ္လည္းပူေလာင္ေနတာပါ စကားမေျပာပဲမေနႏိုင္ပါဘူး သိလားလူႀကီး"
ႏွစ္ၿခိဳက္စြာအိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ လူႀကီးကိုဘာေၾကာင့္မွန္းမသိ စကားေတြသြားေျပာေနမိတယ္ ငါေျပာတာၾကားမွာလည္းမဟုတ္ပဲနဲ႔.....