19 fejezet

3.3K 120 38
                                    

-RICSIIIII!!! Esküszöm elverlek a cipőmmel!-"fenyegetem meg", úgy látszik, hogy elég gyengén, mert simán kiröhög a szemét.

-Hú, de megijedtem!-nyújtja ki a nyelvét.-Gyerünk Ren.

-Én.Oda.Nem.Megyek.Be!-tagolom el neki.

-Ren, ne kéresd magadat...-forgatja meg a szemeit.-Jó! Ha nagyon akarod akkor nem fogom meg a fenekedet...-teszi fel a kezeit.

-Nem a fenék fogással van a bajom...

-Ha! Szóval élvezted! Tudtam én!-kiált fel és asszem, hogy az emberek hülyének néznek minket.

-Nem megyek!-lépek jobbra, de ő ugyanazt csinálja, mint én, ezért nem tudok elmenni mellette. Majd balra lépek, de követi a lépéseimet...

-Ott van a bohóc az Az-ból!-kiáltok fel és balra mutatok.

-BOHÓC!-kiált fel elvékonyított hangon.

-Ugyi!-intek neki és elkezdek sprintelni az ellenkező irányba, vagyis elképzelhető, hogy csak kocogok, de nekem úgy tűnik mintha ezerrel mennék...

Hát,ja...

Pont ezért jön belém Ricsi amikor kicsit  lassítok, mert szúr az oldalam... 

Egymásba gabalyodva esünk a fűre...

-Ott a bohóc mi?-gúnyolódik.

-Összenyomsz.-veszem szaggatottan a levegőt.

-Oké.-.....

Síri csend????

-Erre azt kéne mondanod, hogy bocsánat és leszállsz rólam.-rivallok rá idegesebben.

-Mé'? Nekem bejön ez a helyzet.-húzogatja a szemöldökét.

-Na te is rosszabb vagy, mint HK.-mondom.

-Mi?-néz rám nagy szemekkel.

-Hormonzavaros kecske.-segítem ki.

-Van ilyen korszak a fiúknál? Az még oké,hogy átaludtam a felvilágosítóórákat meg minden, mert kellően felvilágosultnak érzem magam, de azért na... Ez már több  a soknál, ez már nem sok, hanem sokk!-gondolkodik hangosan.

-Tökre tetszik ez a helyzet.-hajtja a mellkasomra a fejét.

-Khm.-krákogok.-KHM...-egyre hangosabban.

-Igen?-néz a szemeimbe.-De szép vörös a fejed! Hívhatlak Sebastiannak?-nevet fel.

-Nem! Szállj le rólam!

-Te elpirultál!-fuldoklik a nevetéstől.

-Azt mondtad, hogy a fenék tapi véletlen volt!-vágok vissza elég gyengén, de ez mégis elég volt ahhoz, hogy elhallgasson és ő vörösödjön el.

-Ha! Most olyan vörös a fejed, mint a bohóc lufijainak!-most én vagyok az aki jóízűen kacag.

-Te akartad Ren!-kap a vállára és elindul vissza a tánciskola felé velem...

-Nem fogok táncolni!-dacolok vele.

-Még jó, hogy itt diktatúra van aranyom...-hallom a hangján, hogy mosolyog.

Most nézzétek meg...

Persze, hogy nem volt választásom, ez a paraszt eljött és romantikusan lassúzott velem...

Na, hogy is van az a klisés szöveg?

"Belezúgtam a legjobb barátomba..."

Te + én ki gondolta volna, hogy helyes egyenlet[SZJG ff.] Befejezett Where stories live. Discover now