24 fejezet

3.5K 123 74
                                    

Nagyon köszönöm a sok pozitív kommentet:) MINDEGYIKET NAGYON, DE NAGYON boldogan olvasom és mindig jobb kedvem lesz tőlük:)

Na...

Mit szóltok egy Ricsi szemszögnek?

Ricsi szemszöge:

Ma van az első iskolanap a szünet után.... Ren nagyon ideges... Főleg Virág miatt. Nem akar vele szóba állni és úgy senki sem kereste azóta az este óta ami nekem az életem legboldogabb napja.

Biztatóan szorítom meg Ren kezét, mert remeg...

-Ne aggódj!-súgom neki és egy gyors csókot nyomok a szájára, mivel az iskola területén vagyunk, nem mertem hosszabbat...-Itt leszek melletted és ha valaki beszól neked akkor libasorba állítom őket és egyesével fogom megverni őket!-próbálom felvidítani, ami úgy látszik, hogy sikerül valamennyire, mert halványan elmosolyodik.

-Szeretlek.-fúrja a fejét a nyakhajlatomba.

-Én is.-szívom be a hajának az illatát... Miért van az, hogy a lányoknak ilyen jó illatú a haja? Az én raszta hajam nem volt ilyen, khm..khm... Meg miért ilyen puha? Hm...

Beléptünk az iskola ajtaján és egyből a termünk felé vettük az irányt.

Benyitottunk.

Mintha a teremben megfagyott volna a levegő, mindenki megállt és megvetően néztek Renre és az összekulcsolt kezünkre.

Automatikusan Ren kezére szorítottam.

-Na kiromantikáztátok magatokat?-kérdezi Cortez.-Milyen volt Renáta egyszerre két fiút szédíteni?-gúnyolódik.-Előbb fektetett meg, mint Neményi?-adja meg a kegyelem döfést Rennek...

Rent néztem és láttam, hogy a sírást próbálja visszatartani.

Na itt elborult az agyam....

-ELÉG LEGYEN! Hogy képzeled ezt?!-csapok a tanári asztalra.-Mit vétett ellened Ren? Oké, megvertelek, de ez már kijárt neked! Egy seggfej vagy Cortez, ezt ne ragozzuk tovább... Megérdemelted!-intem le.-Nem teheted ezt! Ren az egyik legcsodálatosabb ember akit ismerek és a legőszintébb, a legkedvesebb és a legsegítőkészebb! Nem érdemli meg, hogy így a földbe tipord, mert ha még egyszer a szádra veszed a nevét, leszarom, hogy barátok vagyunk vagy már nem, de esküszöm, hogy én is ugyanazt fogom tenni veled csak sokkal rosszabbul, mert én is tudnék egy-két dolgot mondani a többieknek... Csak bennem van annyi gerinc, hogy nem csinálom ugyanazt, mint te barátom!-bökök feléje.-És ti?-mutatok az osztálytársaimra.-Ti is szégyelljétek a pofátokat, hogy így követitek Cortez példáját... Had gratuláljak, idióták!-tapsolok gúnyosan.-Ki a tököm Cortez, hogy így követitek? Hahó!  Nem ő szarta a spanyolviaszt! Ébredjetek már fel, a picsába is!-túrok a hajamba.-Miért néztek így Renre? Miért? M I É R T??? Kezd elegem lenni belőletek... De komolyan... SZERELMESEK LETTÜNK! Ezt az ember nem tudja irányítani... Beleszerettem Renbe és a világért sem mondanék le róla! Nem ő tehet róla, és nem is én! Ezért kurvára nem haragudhattuk rá és rám se. És tudom, hogy már így is egy puha pöcsnek tűnök, de ő életem értelme! -tárom szét a kezeimet.-És én vele tervezem a jövőmet.-nyelek egyet.-Csak gondolkodjatok el ezen.-veszem lejjebb a hangomat.-A szerelem egy csodálatos dolog és nem csinálhatjátok ezt velünk, legalábbis Rennel, velem azt csináltok amit akartok... Csak Ren legyen boldog! Nekem az a legfontosabb!-mosolygok Renre.-Szeretlek! Nagyon szeretlek amióta összeraktak minket rajzon, vagy kémián...-suttogom neki.

-Én is szeretlek!-borul könnyes szemmel a vállamra.

-Pósa, mi ez a hangoskodás??-jön be nagy hévvel Máday...-Az egész iskola tőled zengett! Azonnal az igazgatóhoz! Most aztán megkapod a magadét!-fenyeget meg.

-Had kapjam, asszonyom! Megérte ordibálnom úgy érzem.-pillantok Cortezre aki mosolyog... Jó ember, csak néha kell valaki aki kiosztja... -Egy pillanat! Ezt még hozzátenném! Középső ujjacska! Kapjátok be!-mutatok be nekik és mosolyogva csapom be a terem ajtaját...





Ti hogy érzitek? Nekem kell egy Ricsi...

Kérlek írjátok meg, hogy mit gondoltok a sztoriról:) Minden sztorimnál ezt megkérdezem...

Te + én ki gondolta volna, hogy helyes egyenlet[SZJG ff.] Befejezett Where stories live. Discover now