Hangos ajtócsapódást hallok.
-Cortez?-kiáltom hangosan a konyhából.
-Arnolddal maradt, én előbb eljöttem.-rakja le a kulcsait az asztalra Ricsi.-Szia szívem.-karol át hátulról és belepuszil a nyakamba.-Most csak a miénk a ház...-suttogja a fülembe érzékien.
-Az tök jó, mert tanulnom kell a vizsgáimra.-bújok ki vigyorogva a karjaiból.
-Ahh... Nem lehetnél egy kicsit lazább?-nyafog, mint egy öt éves.
-Sokat küzdöttem, hogy itt Párizsban tanulhassak és ezt nem hagyom veszni.-ülök le mellé a kanapéra.-És önnek is ezt kéne tennie Dr. Úr...-nevetem ki.
-Ki gondolta volna, hogy az orvosi egyetem ilyen unalmas?-forgatja meg a szemeit.-Egyedül az női test elemzése tetszik...-húzogatja a szemöldökét.
-Azt elhiszem...-horkanok fel.
-Hé! Én is sok mindent tettem, hogy egyetemre menjek, és nagyon sokat tanultam, akár éjjeleket is, de tudom, hogyha nincsen egy csodálatos barátnőm akkor soha a büdös életbe nem mennék egyetemre és még a közelébe se!-teszi fel az ujját és magához húz.
Igen, én segítettem Ricsinek bejutni az egyetemre és tényleg nagyon szorgalmasan tanult és tényleg a legjobb tíz felvételiző közt volt amikor felvették a párizsi orvosi egyetemre, bár megvolt a motivációja... Volt egy módszerünk... Khm... Én kikérdeztem és minden helyes válasz mínusz egy ruhadarabot jelentett... Khm... Aztán még a végén kiderült, hogy zseni a gyerek, vagy csak simán perverz...
És most itt vagyunk és hát... Cortez is jött velünk és együtt bérelünk egy albérletet.
-Alig várom, hogy nővérke ruhában lássalak!-csapja össze a kezeit.
-Most rám gondolsz vagy magadra?-pislogok nagyokat.
Nevetve rázza meg a fejét.
-Te sosem változol.-állapítja meg.
-Te sem.-vágom rá csípőből.-Ja, de. Amióta egyre többet vagy Cortezzel és Arnolddal azóta egyre perverzebb vagy... Ugye nem hármasban nyomjátok?-méregetem gyanakodva.-Úgy One Direction módjára, Egyirányba...
-Ezért halálra foglak csikizni, asszony!-kerekedik felém és elkezd csikizni...
Hát tessék emberek! Ez mindig is hülye marad...
De van egy jó része is a dolognak...
Dr. Pósa Richárd lassan rendel!
YOU ARE READING
Te + én ki gondolta volna, hogy helyes egyenlet[SZJG ff.] Befejezett
RomanceMi van akkor ha a sors akit neked szánt ott van az orrod előtt? De te mégsem veszed észre, mert elvakít a rajongás? Rajongás, hmm... Milyen más, mert a rajongás az nem szerelem...