18 fejezet

3.4K 118 26
                                    

A mosolya szép lassan lehervadt az arcáról, de egyből rendezte is az érzéseit és többször meg se rebbent az arca...

-Nem zavar.-válaszol szépen lassan megfontolva a válaszát.

-Akkor jó.-most én mosolygok.-Mert biztos, hogy a barátnőd nem örülne ha megtudná, hogy velem lógsz és így legalább nincs oka féltékenykedni.-villantom meg a fogsoromat.

-Reni.-nevet ki jóízűen.-kettőnk közül, nem te vagy aki féltékeny?-vonja fel a szemöldökét, de állom a tekintetét.

-Vagy te Pósa.-nézek úgy rá ahogy ő rám. Pofákat vág... Hát persze, hogy pofákat vág...

-Szóval így állunk Rentai...-nedvesíti be az alsó ajkát...

A paraszt...

Kínozni akar a kis köcsög...

-Jó! Rendben! Segítek!-adja fel.-Tudsz táncolni?-kérdezi érdeklődve.

-Hááát, nem nagyon.-válaszolom elég vékony hangon.

-Akkor ezt orvosoljuk, majd Dr. Pósa úr kezelésbe vesz.-kacsint rám, mire én vállon csapom.

-Ne kacsintgass felém, ha barátnőd van!

-Csókolóztál már?-böki oda hirtelen.

-Öhm...-kezd el égni a fejem.-Még neeeem....-húzom be a nyakamat.

-Nem?-kerekednek el a szemei.

-Még nem...-rázom meg a fejemet és egyből eszembe jut az a bizonyos szilveszteri este...

"Cortez szorosabban átfogta a derekamat és közelebb vont magához... Fura érzés kerített hatalmába és azt hittem, hogy lehányom. 

Az olyan romcsi lett volna, ugye?

Na, de vissza...

-Reni.-szólít meg halkan és eltűri a hajamat a fülem mögé, majd elmosolyodik és elkezd óvatosan a fejem felé közeledni, de tényleg nagyon lassan és már majdnem összeért a szánk amikor...

-Ren, megtaláltam Virágot!"

Te + én ki gondolta volna, hogy helyes egyenlet[SZJG ff.] Befejezett Where stories live. Discover now