Egész nap elbambulva jegyzeteltem és néha lopva pillantottam Ricsire....
Biztos, hogy ő az? Ő az osztálytársam? Ő az a Ricsi aki itt volt két évig mellettem és együtt ültünk kémián?
El sem hiszem...Annyira fura az egész. Főleg az, hogy Cortez nincs itt, de tudom, hogy el kell engednem! Tovább kell lépnem... Ő Vikivel van, és nem velem. Nem kergethetem örökké ezt a gyermeki álmot, ami inkább rajongás... Mi van ha nem is vagyok belé szerelmes? Ha...ha csak ez egy olyan fellángolás, mint például, ha valaki azt mondja, hogy odavan Shawnért és ő lesz a férje ha kell akkor beletuszkolja abba a fekete zsákba ami "véletlen" pont ott van ahol ő és meg se áll vele Las Vegasig.
Kicsit mintha az egészt osztályt kicserélték volna...
Amikor végre vége lett a napnak a táskámat felvéve mentem ki a teremből és lefelé vettem az irányt, a lépcsőn láttam, hogy ki van kötődve a cipőfűzőm ezért lehajoltam, hogy bekössem, de valaki teljes erőből hátulról meglökött, ezért nem tudom, hogy hogyan, de mintha zuhannék olyan érzésem volt és már készültem, hogy ez lesz az a pillanat amikor találkozok a jó kemény padlóval és újabb zúzódásokat szerzek, mint minden balesetnél...
De nem ez történt...
-Jobban vigyázhatnál magadra...-hallom meg a mély rekedtes hangját...
Bocsi a kihagyásért és az unalmas részért... Mivel az előző sztorimat befejeztem ez lesz a következő és Szélfújta dallam... Megpróbálom mind a kettőt egyszerre írni, de ha nem megy akkor viszont csak az egyiket választom értelemszerűen...
Ez a hét még kicsit rázósabb, de megpróbálok minél több részt kitenni :)
YOU ARE READING
Te + én ki gondolta volna, hogy helyes egyenlet[SZJG ff.] Befejezett
RomanceMi van akkor ha a sors akit neked szánt ott van az orrod előtt? De te mégsem veszed észre, mert elvakít a rajongás? Rajongás, hmm... Milyen más, mert a rajongás az nem szerelem...