Úristen!
Közbe kell avatkoznom!
-Ricsi! Ricsi! Engedd el! Ne üsd tovább, kérlek!-fogom meg a karját és könyörgök neki.
-Te szemét állat, ha még egyszer Renhez érsz, esküszöm, hogy eláslak!-fojtogatja éppen?
Naná, hogy azt csinálja...
-Ricsi,könyörgök! Ereszd el!-mondjuk Cortezt sem kell félteni, mert most húzott be egyet Ricsinek.
-Fejezzétek már be!-emelem meg a hangomat, ami eléggé hisztérikusan cseng.
-Mi folyik itt?-hallom meg Máday hangját. Ez az!-Pósa azonnal engedd el Antai-Kelement és Antai-Kelemen se ütlegelje Pósát!-rángatja szét őket...-Mind kettő most azonnal távozzon innen és messziről kerülje el az iskola területét, erre majd még a szünet utáni első napon visszatérünk, örüljetek, hogy ennyivel megúsztátok... Most kifele!-kiabál velük.
Látom Cortez szemében az undort...
-Szóltál volna, hogy barátod van Renáta...-morogja és úgy megy el mellettem, hogy majdnem fellökött...
Egyből szembe is találtam magamat Virággal.
Jajj...
-Hogy tehetted ezt, Reni?? Hazudtál nekem! Még hogy nincs semmi köztetek! Akkor Ricsi nem ütötte volna meg Cortezt! Oan naot csalódtam benned! Többé nem vagyunk barátok!-szalad el mellettem könnyes szemekkel...
-Virág, én nem!-kiáltok utána, de már késő...
-Két fiú egyszerre Renáta? Én nem erre tanítottalak, de az,hogy Cortezt megverték egy élmény volt...-látom Kinga szemében is valamilyen szinten a megvetést...
-Reni! Van kedved velünk tölteni az éjszakát?-húzogatják a szemüket a rockerek...-Nyugi csak viccelünk!-nevetnek össze.
A többi fiú inkább felém sem néz...
Zsák és Gábor nincsenek itt, de a többiek...
Megvetően néznek rám, érzem, hogy ennyi volt.
Innentől fogva még jobban ki leszek rekesztve...
Mindenki ellenem van...
Fullasztó az egész hely.
Ricsi.
Meg kell keresnem Ricsit!
Gyorsan futok, hogy utolérjem, nem látom sehol...Már nincs a suliban.
A deszkapark! Jut eszembe.
És igazam is volt... Ott ült az egyik padon és nézett ki a fejéből. Amint meglát elindul az ellenkező irányba...
-Ricsi! Nem menekülhetsz örökre.-kiáltok utána, mire megtorpan.
-Mit akarsz Ren?-néz rám semmitmondó tekintettel.
-Mondd érzel te valamit irántam?-túrok idegesen a hajamba.
-Jaj, Ren, ne kezdjük ezt.-rázza meg a fejét.
-Figyelj rám! Összevesztem mindenkivel körülöttem, magamra haragítottam mindenkit, csakis te miattad!-bököm meg.-Ezzel a válasszal tartozol!-teszem csípőre a kezeimet...
YOU ARE READING
Te + én ki gondolta volna, hogy helyes egyenlet[SZJG ff.] Befejezett
RomanceMi van akkor ha a sors akit neked szánt ott van az orrod előtt? De te mégsem veszed észre, mert elvakít a rajongás? Rajongás, hmm... Milyen más, mert a rajongás az nem szerelem...