12 fejezet

3.7K 128 52
                                    

Remélem nem baj, hogy nem éjjel hozom a folytatást :)

-Reni?-ismétli meg a kérdést.-Ricsi?-néz a mellettem álló személyre, mert amint megláttam őket egyből szétrebbentünk.

-Virág, ez nem az aminek látszik!-mentegetőzök egyből.

-Hát Renáta...-néz rám döbbenten Kinga és szóhoz sem jut... Mi lehet vele?

-Asszem, hogy én megyek, majd a suliban Ren.-ad a homlokomra egy puszit és felkapja a táskáját és már itt sincs.

-Miért volt itt Ricsi?-kérdezi Virág a csendet megtörve.

-Filmet néztünk.-adom meg a tömör választ.

-És naon szereted őt?-suttogja halkan.

-Nem, dehogy... Virág, ez csak egy véletlen volt, csak táncoltunk.-hárítok egyből.

-Tudtad nagyon jól, hogy szeretem őt! De te mégis vele vagy! Ez oan nem szép dolog Reni! Milyen barát vagy te?-kérdezi könnyes szemmel és kirohan a szobámból.

-Virág! Várj már!-kiáltok utána és gyorsan szedem lefele a lépcsőfokokat.-Virág! Ez nem az amire te gondolsz! Állj már meg!-húzom vissza a karjánál fogva.

-Tessék!-nyom a kezembe egy zacskót.-Én még hajlandó voltam a kedvenc sütid után kutatni egy órát, mert elfogyott onnan ahol venni szoktuk... És azt hittem, hogy filmezhettünk volna együtt... Én tényleg azt hittem, hogy barátok vagyunk... De  te csak kigúnyolod azt, hogy pár hete elmondtam neked a titkomat... 



Te + én ki gondolta volna, hogy helyes egyenlet[SZJG ff.] Befejezett Where stories live. Discover now