26 fejezet

3.3K 109 34
                                    


-Gratulálok, Renáta! Ez igazán aranyos volt.-mosolyodik el.-Hogy egyesek mit meg nem tesznek  a szerelemért... Ez annyira megható.-nézünk Virág felé.

-Szerinted megbocsájt?-suttogom inkább már magamnak.

-Meg.-bólint elszántan.-Nem hülye. Vagyis nem annyira, mint látszik. Vagyis remélem.-javítja ki magát.-Rá fog jönni, hogy szüksége van az undorítóan nyálas barátságotokra.-fintorog.

-Mi is barátok vagyunk.-vágom rá kapásból.

-Ne reménykedj, Renáta.-rázza meg a fejét nevetve.-Itt járt  a hősszerelmesed. Gondoltam szólok, hogy tudd, hogy mindent hallott, mert olyan pöcs, hogy egy percet sem bír ki nélküled...

-Kinga!-szólok rá. Sosem változik...

-Most pedig elviszlek hozzá, hogy megnézzük, hogy fogja lejáratni magát az egész iskola előtt...

-Mi van?-értetlenkedek, Kinga csak legyint.

-Azt csiripelték a madarak, hogy Viktória ki lett cseszve...-vigyorodik el pszichopatán.

Próbálom visszatartani a nevetésemet.

Majd visszaérünk a suliba.

-Figyelem, emberek! Na, Ren is végre ideért! Ő a barátnőm! Igen, Edina! Látom az arcodon azt a világfájdalmat, dehát amilyen picsa vagy, meg is értem.... Igen, jól hallottad, ne visíts!-a tömeg felnevet.-Na szóval, csak annyi, hogy szeretem és aki megbántja, azt seggbe rúgom.-von vállat és odajön hozzám.

-Szóval...-nyújtom el a szót.

-Mindent hallottam.-válaszolja meg a kérdésemet.

-Tényleg, undorítóan nyálasak vagyunk.-nevetek fel.

-Én meg egy papucs.-néz maga elé lesokkolódva.-Virág, majd meg fog bocsájtani.-suttogja. 

-Beszéltél Cortezzel?-kérdezem halkan, csak a fejét rázza. A témát tovább már nem vitatom.

Még mindig kissé nehéz elhinnem, hogy itt állunk ölelkezve és...

ÉS ELKÉSEK VLADÁR ÓRÁJÁRÓL!!!

A francba...



Ez egy kicsit nyugisabb  rész  lett :) Remélem tetszik!

Nem tudom, hogy ti, hogy érzitek, de én lassan mindent leírtam amit akartam...

Szóval...

Csakhogy ne kapjatok hirtelen sokkot...

Jövőhéten befejezem. ( ha minden a terveim szerint alakul...)

Te + én ki gondolta volna, hogy helyes egyenlet[SZJG ff.] Befejezett Where stories live. Discover now