29 fejezet

3.1K 115 19
                                    

-Ren! Kelj már fel!-rázogat Ricsi. Zihálva pattannak ki a szemeim és hirtelen fel sem fogtam, hogy hol vagyok...-Lement a lázad, de szerintem a lázcsillapítótól rosszat álmodhattál, mert valami férfi seggeket emlegettél...

Az álom!

Bingó!

-Ricsi!-fogom meg a vállainál fogva.-Picsa őszintén válaszolj erre a kérdésemre! Ha meglátnád Cortez seggét akkor kiváltana belőled valamilyen érzelmet?? Oda akarnál menni hozná és megérinteni???? És ha az én fenekemet látnád??!! Melyik feneket választanád??!! Válaszolj, vazze!!!!-rázogatom össze-vissza.

-A tiédet.-nyögi ki nehezen, majd megállok és elveszem a kezemet.

-Ezt akartam hallani!-csapom össze a kezeimet.-Ne is álmodj Ritez-ről, vagy netalántán Corcsi-ról! Akkor esküszöm, hogy ketté csapatlak Kingával!-paskolom meg a vállát.

-Honnan jött ez a fenekes dolog?-ráncolja a homlokát.-Ez egy célzás akar lenni...?-tátja szét a száját és nagyokat pislog.

Nem baszd meg, csak cseszettül azt álmodtam, hogy a legjobb haveroddal nyomod a langyi ötven árnyalatát...

-Nem! És nem! Ki ne merd mondani és ne is merj rá gondolni! Akkor esküszöm, ha ez még az eszedbe is jut, de tényleg esküszöm, hogy szólok Kingának, hogy használhatja a cerkafaragót vagy jobb esetben a fütyivágó kerti ollót, és akkor lesz neked nyikk, nyakk, nyekk, huss!-mutogatok fenyegetően a mutatóujjammal.

-Csak annyit akartam, hogy van lent valaki aki beszélni szeret..ne v.e.led...-dadog.

Kicsit túllőttem a célon? 

Uppsz...

Felkelek az ágyból és lefele veszem az irányt. A kanapén ülve meglátom Virágot. Megállok a lépcső alján. Odajön hozzám. és felém nyújtja a zacskóba csomagolt kedvenc sütimet...

-Sajnálom, Reni! Oan naon hiányzol!

-Én is sajnálom, Virág!-borulunk egymás nyakába...

Annyira hiányzott már az én szeleburdi barátnőm.

Te + én ki gondolta volna, hogy helyes egyenlet[SZJG ff.] Befejezett Where stories live. Discover now