-Ren...-néz el mellettem... Még arra sem képes, hogy a szemembe nézzen...
-Hagyjuk! Tudtam, hogy időpocsékolás után szaladni, mentem volna egyből haza, hogy bőgni tudjak és zabál...
-Szeretlek.-szakít félbe.
Hirtelen szóhoz sem jutok.
-Kamera van valahol?-dadogok kissé...
-Nincs itt semmi kamera.-rázza meg a fejét.
-Akkor viszont kapjon el valaki, mert el fogok ájulni!-pislogok sokat. Nagyon sokat.
Hangosan felnevet.
-Akkor ez egy igen?-vonja fel a szemöldökét szórakozottan.
-Milyen igen?-húzom az agyát.
-Hogy te is szeretsz....esetleg?-közeledik felém nagyon lassan.
-Szeretlek.-válaszolok könnyes szemekkel, amikor egymással szemben állunk.
Sóhajt egyet.
-Már megijedtem, hogy hiába vertem meg a legjobb haveromat...-basszus, tényleg...
-Nem kellett volna.-húzom el a számat.
-Mi az, hogy nem kellett volna???!!!-néz rám dühösen.-Valamit nagyon keresett a szádban és nem az eszét...-forgatja meg a szemeit.-Gondolom jobban is csókol, mint én...
-Határozottan!-vágom rá kapásból.
-Akkor úgy látszik, hogy fel kell elevenítsük azt a csókot...-teszi a kezeit a derekamra, majd elsimít egy tincset a hajamból.
A fülemhez hajol.
-Cortez biztos letámadott volna, de mivel én egy úriember vagyok ezért várok az első randiig.-kacsint rám.
-Ne már!!!-állok lábujjhegyre és a tarkójánál fogva próbálom lehúzni hozzám.-A csókomat akarom!-nyafogok, mint egy tíz éves....
-Telhetetlen.-rázza meg a fejét és összekulcsolja a kezeinket.-Menjünk hozzánk.-belegyezés gyanánt csak bólintok és szótlanul sétálunk az éjszakában, együtt...
Amikor Ricsiékhez értünk egyből a szobájába vettük az irányt, amikor felkapcsolta a villanyt, megláttam, hogy a száján van egy elég nagy seb ami kissé még mindig vérzik...
-Lefertőtlenítem.-jelentem ki. Idehozza nekem a táskát amiben az erre való dolgok találhatóak.
-Kicsit csípni fog lehet.-érintem óvatosan meg a vattával a száját, egyből fel is szisszen.
-Ren! Nem azt mondtad, hogy kicsit?-kap a kezemhez.
Halkan felnevetek és csak bámuljuk egymást.
Késztetést érzek arra, hogy megcsókoljam és ha már itt van velem kb. egymagasságban van. Akkor miért ne használjam ki a helyzetet?ű
Óvatosan közelítek felé.
-Ren, ne.-suttogja elgyengülve.
-Figyelek.-utalok a sebre ami fájhat még neki.
-A francba az illemmel!-dönt végig az ágyon és szenvedélyesen az ajkaimra tapad...
YOU ARE READING
Te + én ki gondolta volna, hogy helyes egyenlet[SZJG ff.] Befejezett
RomanceMi van akkor ha a sors akit neked szánt ott van az orrod előtt? De te mégsem veszed észre, mert elvakít a rajongás? Rajongás, hmm... Milyen más, mert a rajongás az nem szerelem...