27 fejezet

3.2K 130 24
                                    

-Szerelmem.-súgja egy hang és végig simít a hajamon.

Várjunk!

Nem aludtam el senkivel!

KI EZ?

Ez csak egyet jelenthet!

-Te perverz szatír!-nyúlok ösztönösen az éjjeli lámpámhoz és legyintek vele.-Nem fogsz megerőszakolni és eladni tíz tevéért egy pakisztáni köcsögnek! Nesze, neked!-suhintok vele még egyet erőből.

-Ren, a faszom...  

-Mi??? Azt ütöttem? -pattannak ki egyből a szemeim.

-Fejezd be!-jajdul fel fájdalmasan.

-Én tényleg OTT ütöttelek?-pislogok nagyokat. Az nem lehet, ugye?

-Nem. Te a fejemet ütötted...-dörzsöli a fájdalmas területet.-Nagyon gázul néz ki?-veszi el a kezét. 

Hangosan felszisszenek.

Upsz...

-Ennyire gáz?-méreget furán.

Ühüm...

-Még sosem találkoztam egyszarvúval...-húzom el a számat.-Ne haragudj!-fogom meg a fejét.-Azt hittem, hogy egy betörő vagy és az ártatlanságomat akarod.-magyarázom kínosan.

-Azt is akarom majd, de nem most.-bólogat.

-Mi bajod van?-fagyok le.

-Ren, csak szopatlak... Mármint nem úgy!-védekezik egyből, ahogyan meglátja az arckifejezésemet.-Szívatlak.-húz magához.-Kicsim, egy betörő mondaná azt, hogy szerelmem?-simogatja a hajamat.

-Az a kurva hobbit is azt mondogatja, hogy "Drágaszágom"...-vonom fel a szemöldökömet.

Álljunk csak meg...

-Te úgy hívtál, hogy kicsim?-lepődök meg.

-Igen, kicsim?-neveti el magát kínosan.-Túl nyálas?

-Csak cicámnak ne hívj.-kuncogok halkan.

-Csak akkor foglak, ha valami rosszaságot tervezek és húzogatom majd mellette a szemöldökömet...-suttogja a fülembe. Vállba csapom.

-Uhh...

-Mi van?-kérdezi.

-Hozok egy kést...-válaszolok.

-Miva'?-kerekednek el a szemei.-Előbb lámpa, most meg kés?

-Le kell nyomni a púpodat...-húzom be a nyakamat.

-Asszem tényleg el kell, hogy adjalak tíz tevéért!-kiáltja utánam.

-A licit tizenötnél kezdődik!

Te + én ki gondolta volna, hogy helyes egyenlet[SZJG ff.] Befejezett Where stories live. Discover now