Chapter ten

464 22 1
                                    

"Voi helvetti", kuuluu meidän molempien suusta samaan aikaan. Molemmat kyllä tietää, että tämä ei ole hyvä juttu. Tämä on varmaan yksi pahimmasta tavoista jolla Brody saa tietää. Codyn käsi oli poskellani, eikä meidän välissä ole mitään parin metrin turvaväliä. Toisin sanoen olemme aivan liian lähellä toisiamme.

En aluksi tajua, että mitä Brody tekee täällä, mutta tajuan kyllä nopeasti. Meidän postilaatikot ovat tämän kadun päässä, joten tuolta näkee oikein hyvin tänne. En voi sukoa, että minulla on jälleen näin huono tuuri. Oisipa Brody saapunut pari minuuttia myöhemmin. Nyt hän tietää.

"Mitä helvettiä tämä on?" Hän kysyy huutaen, kun alkaa olla lähellä meitä. Minä ihan varuilta astun Codyn eteen, että Brody ei pahenna tilannetta entisestään. Tämä pitää saada hoidettua mahdollisimman hyvin.

"Minä voin selittää tämän sinulle."

"Ai voit? No selitä minulle, että miksi sinä seisot hänen kanssaan tässä? Minkä helvetin takia sinä tekisit itsellesi niin, Iz?" Brody huutaa ja pysähtyy eteeni. Hän vilkaisee takanani seisovaa Codya. Huomaan veljeni ruumiinkielestä, että miten hermona hän juuri nyt on.

"No...", aloitan, mutta en saa sanottua enempää. En tiedä mitä sanoa. Minun pitää puhua Brodyn kanssa kahdestaan ja sisällä.

"Joku on kerinnyt viedä minulta ilon lyödä silmäsi mustaksi. En kyllä ihmettele. En varmasti ole ainut ihminen, joka haluaa hakata naamasi tuollaiseen kuntoon. Kukaan ei voi sietää tuota naamaa."

Tunnen kuina Cody takanani on tulemassa pois selkäni takaa. On parasta, että hän ei rupea tappelemaan Bordyn kanssa. Töissä ei varmasti katsota hyvällä, jos Brodylla on silmä mustana. Ja toisekseen Cody näyttää muutenkin jo ihan hirveältä. Hänellä on jonkinlaisia vammoja keskivartalossa, eikä tämä auta asiaa.

"Lopettakaa. Ette rupea tappelemaan keskellä katua!" Huudan, kun Cody pyyhältää edestäni veljeni nenän eteen. Helvetti, että molempien pitää olla idiootteja. Päästän pyörästäni irti, joka tippuu maahan. Minun on pakko mennä heidän väliin.

Molemmat katsoo toisiaan haastavasti silmiin. Brody on oikeasti niin vihainen, että hän voi tehdä todella pahaa jälkeä. Cody osaa tapella, mutta eilisen tappelun takia hän alakynnessä. Ja myös en takia, että Brodya ei pysäytä mikään.

"Nyt!" Huudan ja yritän saada heihin jotain kontaktia. Työnnän heidät kauemmas toisistaan, jolloin he kiinnittävät minuun huomiota.

"Väitätkö sinä, että hän ei ansaitse mitään löylytystä?" Brody kysyy, jolloin vilkaisen Codya.

"Etkö sinä näe hänen kasvojaan?"

Brody ei vastaa minulle, vaan siirtyy katsomaan Codya. Minulle on ihan sama. Jos he haluavat oikeasti tapella, niin tapelkoot, mutta minä en ole todistamassa sitä. Lähden heidän välistään pois ja nappaan pyöräni. Menen sen selkään, jolloin molempien katseet ovat minussa.

"Tapelkaa sitten jos haluatte, helvetin ääliöt."

Menen pyörän selkään ja ajan pois. Ajan pois heidän luotaan, kotia kohti. Jos he oikeasti haluavat heilua kadulla nyrkit pystyssä, niin kuka minä olen heitä estämään. En vain halua olla todistamassa sitä tappelua.

Ajan kotiin nopeasti, ja laitan pyörän lukkoon. Ovi on auki ja menen sisään. Sen sijaan, että menisin huoneeseeni, niin menen keittiöön. Haluan ruokaa ja odotan Brodyn tulevan takaisin kotiin. Vaikka minä lähdin kiukkuisena paikalta, niin Brody tulee olemaan minulle vihainen. Hän on oikeasti todella vihainen, mutta vielä vihaisempi hän on Codylle.

Kerken tehdä itselleni kaksi leipää, ennen kuin Brody palaa takaisin. Ovi kolahtaa ja kuulen kuinka Brody menee ylös, ilmeisesti etsimään minua. Kuulen yläkerrassa oven kolahtavan ja pian hän tulee keittiöön. Hänen naamassaan ei ole mitään jälkiä, joten ehkä he eivät tapelleet. Brody tuli myös aika nopeasti takaisin.

Bleeding love//IN FINNISHWhere stories live. Discover now