Laura gibi saf bir karakteri ve Ron gibi potansiyeli olan bir karakteri kaybettiğimiz için üzgünüm :(
Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Onların yerine kimleri öldürürdünüz?Kitap halihazırda yaşayanlarla ve yeni karakterlerle devam edecek. Eminim beğeneceksiniz.
Ben bölüm isimleri konusunda normalde kafa yorarım ve bölümü tek kelimeyle anlatmak isterim. 6. Bölümün ismini Laura koymamın sebebi biraz daha farklı. Şimdi kısaca anlatayım.
Kıyamet ortasındaki bir grup insanın hayatta kalma maceralarını okuyoruz ama ben size daha fazlasını vermek istedim. Karakterlerimizin geçmişlerini, şu an oldukları kişilere nasıl dönüştüklerini anlatmak istedim.
Bundan ötürü bazı bölümlere , o bölümde ağırlıklı olarak işlenecek olan karakterler kendi isimlerini verecek ve o bölümde bu kişi hakkında çok yeni şeyler öğreneceğiz. Tıpkı Laura ile Murat'ın nasıl tanıştığını ve Ron'un hikayeye nasıl dahil olduğunu 6. Bölümde öğrendiğimiz gibi.
Hakkında bir şey bilmediğimiz karakterler var.
Conan (Medya) ,Esma , Raja bugünlere nasıl geldiler yakında öğreneceğiz. Onların geçmişlerini, backstorylerini aydınlatmak eğlenceli olacak.Yorumlarınızı merak ediyorum. Umarım hazırsınızdır çünkü asıl "İstila" şimdi başlıyor. :))
Ronald ve Laura için de bir kalp bırakıyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTİLA
Mystery / ThrillerBirbirinden oldukça farklı insanların birlik olup yaşayan ölülere karşı ayakta kalma mücadelesi... Bu hikayede başrol yok. Herkes ölüm tehlikesi altında