K9 : ohnivý vlk

85 4 0
                                    

Shiera byla nezvykle zticha. Kossia si toho všimla, Tasha si toho všimla, i Rowan si toho všimnul. Celou cestu zpátky k hranicím neřekla ani slovo kromě jednoho, když dorazila na Krvavé náměstí. ,,Vyhráli jsme." hrála jí v hlavě Shieřina kamenná slova. Nehrály v nich emoce. Její obličej byl jenom led, chlad a kámen. Její oči byly kalné. Neodpovídala  a otázky, nemluvila a pouze šla rovnou do koruny svého stromu.

Kossia se usadila u kmene a sledovala siluetu těla její ležící kamarádky. Věděla, že nespí. Nikdo teď nespal. Ani kdyby chtěli, nikdo by nezvládnul usnout. Stalo se toho hodně. Čekala, že to bude spíš ona, kdo upadne do deprese a chladnosti. Ale ne, připadala si sice zvláštně, ale jinak by o sobě klidně řekla, že je naprosto v pořádku. Shiera na druhé straně...

Celý večer a ráno strávila sledováním ležící siluety a čekala na jakýkoliv pohyb, nebo i jemné zavolání nebo zašeptání. Nic se ale neozvalo, nic se nepohnulo. Cítila, jak v ní začíná růst frustrace.

Postavila se na nohy a přešla ke stromu, na kterém byla Shiera. Položila ruce na nejbližší nerovná místa a malé větvičky, které rostly takhle nízko a zapřela se o ně. Zvládla se vyhoupnout do vzduchu a rychle se nohama opřela o kmen, ale zjistila, že nemůže najít žádné jiné vrásčité díry na nohy. Chvíli se zvládla držet ve vzduchu jenom ze ruce, zatímco se snažila hledat místa na nohy, ale brzy pocítila ostrou bolest v pažích, dlaních a předloktí, která se poté přeměnila na nepříjemnou zkřehlost. Sesunula se zpátky na zem a znovu vzhlédla k siluetě.

Musí vědět, že tu jsem. Ví o mně. Ví, že se jí snažím pomoct. Nemůže ona trochu pomoct mě a trochu spolupracovat?

< tyto značky znamenají šepot. nevím, jestli se to používal i normálně, nebo mám použít i něco jiného, ale já jsem si vybrala tyhle.

<Shiero!> zašeptala Kossia.

Žádná odpověď. Nu, co jiného čekala, že?

<Shiero!> to neznamená, že se vzdá takhle rychle.

Stále mlčela. Ale no tak.

Znovu se opřela o ruce ve snaze vylézt nahoru, ale zase bez zdaru.

<Shiero!!>

Vzhlédla. Silueta zmizela.

                                  +++++

Dopoledne byla další schůze, ve které se měli setkat se sněmem. Kalen i ostatní se znovu ukázali ve vší své kráse. Kossia stála vzadu a čekala na příchod Shiery, byť ho neočekávala. Po dnešním fiasku, jaké představovalo ráno by se nedivila, kdyby Shiera zůstala schovaná někde v korunách stromů. Stále ale nevěděla co jí přeletělo přes nos.

Když avšak sněm zbystřil a ona uslyšela příchozí kroky, její obočí jí malinko vyletělo vzhůru překvapením. Huh? Cože?

Shiera vešla do stanu sněmu a zastavila se před Kalenem a Tashou. Poklonila hlavu ve znaku respektu. Kossia nechápala co se děje.

,,Po dnešním rozhodováním už to budeme my, kdo se před tebou bude klanět. Včera jsi dokázala něco úžasného, odvedla jsi skvělou práci. Jsem si jistý, že si tě vlkodlaci zvolí." promluvil Kalen.

,,Děkuji. Nechci dělat unáhlené závěry a zbytečné naděje. Je stále možnost, že budu přehlasována a vyhoštěna pryč."

,,Tím bych si nedělala starosti. I kdybys nevyhrála, jsi vítána zůstat." řekla Tasha.

,,Děkuji za vaši pohostinnost, ala nezvládla bych tu zůstat. Přišla jsem sem s jedním účelem a jestli ho nezvládnu získat, vrátím se domů, dokud nenajdu jiné řešení."

Rise of the wolves - ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat