Srdce vypadalo úplně stejně. Rowan udělal dobrou práci. Vlkodlaci sice vypadali bledší a měli černé kruhy pod očima, ale to mohlo být jenom strachem o ně. Nebo z války. Každopádně, bude se na to Rowana muset zeptat.
Za těch pár dní zhubla sedm kilo, které teď musela dohánět. Nechtěla, připadalo jí to nezdvořilé vůči ostatním, ale sněm ji k jídlu donutil.
Když už se mluví o sněmu, zrovna došla do jeho stanu. Tam na zemi seděl Kalen, zády k Tashe, která mu zavazovala ránu. Šíp už byl vytáhnut, ale rána se nehojila, kvůli stříbru.
,,Jak se cítíš?" zeptala se ho opatrně.
,,Už mi bylo líp, ale rozhodně silněji."
Chápavě kývla. ,,To je dobře, sílu budeš potřebovat."
I Tasha vzhlédla od své práce a tázavě se na ni podívala. ,,Co tím myslíš?"
,,Takhle to nesmí skončit. Nenechám se zahnat do kouta, ne potom co se stalo."
,,A co se stalo? Pořád jsi nám to neřekla."
Sklopila oči a povzdechla si. ,,Asi bych vám to měla říct. Pamatujete si na Nyra?"
,,Samozřejmě. Co s ním."
,,On... on je můj předek. A já jeho dědic."
,,Cože?! Chceš tím- tím myslíš-"
,,Ano. Jsem královna."
,,Ach můj bože, Shiero! To je skvělé?"
,,Opravdu? Opravdu si to myslíš?"
Kalen, který byl po celou dobu zticha konečnem promluvil. ,,Ano. Jsi vůdkyně po krvi. Byla jsi předurčena k tom, abys nás vedla k vítězství."
,,Nezveličuješ to trochu? Viděl jsi jejich armádu? Je dvakrát tak velká jako ta naše!"
,,Ale oni bojují ze strachu. My bojujeme z věrnosti."
,,Ale i tak... jsou neuvěřitelně silní. Nedokázala jsem je zabít, Kalene. A to jsem vlkodlak."
,,Uvidíš, že na něco přijdeme. Jak jste se odtamtud tedy dostaly?"
,,Kossia. Ona se... proměnila a zvládla je zabít."
,,Přišla jsi už na to, čím se stala?"
,,Ne. Ale tipuju ji na kombinaci člověka a draka."
,,Někde musí být jméno jejího druhu. Něco najdeme."
,,A ta válka... musíme to skončit. Tak jak všechny války musí skončit."
,,Bojem."
,,Ano. Ale musíme je zkusit překvapit. Teď budou čekat, že si odpočineme a nabereme síly. Takže musíme zaútočit co nejdříve."
,,A to je kdy?"
,,Zítra."
,,Zítra? Zbláznila ses, Shiero?!"
,,Nezbláznila, věřte mi. Rowan s vlkodlaky trénoval a my si teď Nitrovinii pamatujeme nejčerstvěji. Musíme to udělat co nejdřív."
,,To ano, ale-" začala Tasha.
,,Má pravdu." skočil jí do řeči Kalen. ,,Má pravdu, Tasho. Musíme zaútočit co nejdříve. Musíme zaútočit zítra."
+++++
Byla zvyklá že se jí vlkodlaci vyhýbali. Nečekala nic jiného. Když na ni a její nové části těla ale všichni zírali z povzdálí, nemohla si pomoct a cítit se nechtěná.
ČTEŠ
Rise of the wolves - ✔️
Lupi mannariShiera znala celý život pouze strach a hlad. Lidé jsou krutí a krvežízniví - kdo je tedy skutečným monstrem? Vlkodlaci jsou nuceni se schovávat v hlubokých lesích, kam je chodí hledat a lovit lidští lovci. Pomalu jejich rasy ubývá a hrozí, že vyhyno...