Procházela Srdcem lesa a stejně jako druhý den po hlasování si všimla změnu. Všichni po ní pokukovali, někteří se klaněli a děti před ní se smíchem utíkaly nebo se před ní hemžily. S úsměvem je odháněla, ale nemohla si pomoct a necítit ten stejný pocit jako večer po útoku na vesnici. Když stála na Krvavém náměstí, něco...něco bylo špatně. Byla to vina? Cítila vinu?
Zabila už tolik životů. Vinných i nevinných, ale záleží na tom? Jaké životy? Ne. Sebrala otce rodinám, sebrala matky miminkům, sebrala děti rodičům.
Kossia zabila a nebylo to na ní vidět. A ty bys to chtěla? Zastyděla se nad svou myšlenkou. Samozřejmě, že nepřeje kamarádce stejný tíživý pocit viny, ale proč, proč ho nemá? Protože rozkaz vydala Shiera? To je pravděpodobné, ale stále ne celá pravda.
Co je to pravda?
Co?
Co je to pravda?
Nerozumím.
Já taky ne.
Co je to pravda?
Nevím.
+++++
Sledovala jak míří její kamarádka ke stanu sněmu. Odmítla tam spát s nimi a místo toho zůstává v koruně stromu. Kossia se stala také poměrně váženou osobou, ale někteří vlkodlaci si nemohli odpustit nenávistné pohledy. Neměla jim to za zlé, chápala je.
Sama dostala roli jako náhradní/vedlejší člen sněmu. Nebyla v originální šestici, ale mohla jim říct svůj názor a případně opravit chyby. Stíny na obličeji, které měla při hlasování si už smyla, ale oblečení si ponechala. Narozdíl od Shiery, ta si vzala zpět své kalhoty a košili.
Věděla, že sněm ji respektuje a má jeho ochranu a nechtěla rozdělit originální šestici, ale toužila se stát jejich oficiální členkou. Nebo Shiereninou rádkyní. Nebo generálkou armády. Chtěla byt někdo. Přeje si toho opravdu tolik hodně?
Ve stanu bylo dusno jako vždy, ale vypadá to, že si na nepříjemný vzduch všichni zvykli. Přešla ke kulatému stolu s mapou lesa, kde bylo zaznamenané Srdce, První vesnice, která byla přeškrtnutá a ostatní malé a bezvýznamné vesnice, které byly také přeškrtány. Po prvním útoku se vlkodlaci rozjeli a vyplenili několik dalších obcí, někdy jim velela Shiery a když neměla čas, tak ji nahradila Kossia s Rowanem.
Rowan se ukázal jako dobrý společník. Bylo příjemné s ním spolupracovat a mohli spolu normálně mluvit, ale na Shieru neměl. Vedli spolu armádu, ale to bylo všechno.
Sněm už také dorazil a chvilku po nich i Shiera, která se asi někde zdržela.
Všichni se poklonili Shieře, až na Kossiu, která nemusela. To se řeklo hned druhý den po hlasování.
,,Dnes máme k plánování nový nájezd. Máš určený cíl?" zeptala Tasha Shiery. Vykat nikomu nemuseli, dokonce to ani nebylo ve vlkodlačích starých zvycích - šarlatových pramenech.
,,Ještě ne. Zbývají nám nějaké malé vesnice?"
,,Ne, už ne. Všechny jsme už dobyli."
,,Dobře. Tak se vrhneme na něco většího, že?"
Sněm se mezi sebou vrhnul mírně nervózní pohledy.
,,Co máš na mysli?"
,,Co mají lidi jako mámy my Srdce lesa?"
,,Jejich hlavní město?"
,,Ano, ano to."
Tasha ukázala na území skoro větší než je Srdce. ,,Nitrovinia."
ČTEŠ
Rise of the wolves - ✔️
Loup-garouShiera znala celý život pouze strach a hlad. Lidé jsou krutí a krvežízniví - kdo je tedy skutečným monstrem? Vlkodlaci jsou nuceni se schovávat v hlubokých lesích, kam je chodí hledat a lovit lidští lovci. Pomalu jejich rasy ubývá a hrozí, že vyhyno...